Hae
Aineistot 1-8 / 8
Kuluttajan monikanavainen ostopäätösprosessi omaperusteisessa asuntotuotannossa
(2018-10-29)
Asunnon osto on useimmille ihmisille suuri ja monitahoinen päätös. Kyseessä on kenties kerran elämässä tapahtuma hankinta, johon liittyy monenlaisia odotuksia, mielikuvia ja haaveita. Tässä tutkimuksessa selvitettiin ...
Digitaalinen media bränditietoisuuden rakentajana
(2018-10-29)
Digitalisaation kehitys on vaikuttanut vahvasti markkinointiviestintään. Myös kulutuskäyttäytyminen on teknologian kehityksen myötä muuttunut. Digitaaliset päätelaitteet ja uusi teknologia ovat muuttaneet tapaa, jolla ...
ASIAKKUUDENHALLINTAJÄRJESTELMÄ B2B-MYYNNIN TUKENA
(2020-04-07)
Tarkastelen tässä tutkimuksessa asiakkuudenhallintajärjestelmän mahdollisuuksia kehittää ja tehostaa B2B-ympäristössä toimivan yrityksen myyntitoimintaa. Asiakkuudenhallinnan teoria kehittyy jatkuvasti ja teknologinen ...
Customer information management in the context of B2B customer relationship management
(2019-08-22)
Data and increasing customer information revolutionize the role of marketing. With the help of data, companies can keep up with the expectations of increasingly selective customers. However, the agile utilization of customer ...
Liiketoimintamalli-lähestymistapa lähipalvelujen tuottamiseen : Tapaus Kirstinpuisto
(2021-05-17)
Tulevaisuudessa suomalaisten asuinalueiden elinvoimaisuudelle merkittävä tekijä ovat hyvin toimivat ja houkuttelevat lähipalvelut. Ne kiinnostavat alueensa asukkaita ja usein myös vaikuttavat alueelle muuttamista harkitsevien ...
Kuluttajien kokema natiivimainoksen arvo : Arvotekijät ja vaikutukset brändiin finanssialan kontekstissa
(2021-06-28)
Natiivimainos on tehokas ja yritysten suosima digitaalisen sisältömarkkinoinnin muoto, jota hyödynnetään esimerkiksi monimutkaisten asioiden viestimiseen kuluttajille. Sen parissa vietetään aikaa ja viihdytään. Natiivimainonta ...
Esillepanon vaikutus kuluttajan ostokäyttäytymiseen päivittäistavarakaupassa
(2021-06-14)
Vähittäiskauppojen tavoitteena on myynnin lisääminen. Kuluttajat tekevät suuren osan ostopäätöksistä myymälässä, joten kuluttajiin voidaan vaikuttaa myymälämarkkinoinnin keinoilla oston hetkellä. Päivittäistavarakaupan on ...
Market Analysis of Shipping MBA Programs
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2018-10-29)
This study concentrates on getting a better understanding of Shipping MBA (Master of Business Administration) programs. MBA is an international degree aimed for graduates and professionals to develop their business and ...