Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt sekä syventävien opintojen opinnäytetyöt (kokotekstit)

Aineistot 1963-1982 / 2074

      Asiasana
      videopeli, videopelaaminen, striimaus, suoratoisto, katsojuus, kulttuurintutkimus, pelitutkimus, ludologia, mediatutkimus [1]
      videopelit, laadunvarmistus, käänteinen debuggaus [1]
      Videopelit, pelaaminen, mikrotransaktiot [1]
      vieraan kielen oppiminen, lähdekielen vaikutus, kielitaitotaso, morfosyntaksi, substantiivi- ja adjektiivirektiot, suomi, viro [1]
      Vieraan kielen oppiminen, musiikkitutkimus, puheen tuottaminen, puheen havaitseminen [1]
      vieraannuttaminen, isyys, ero, huoltoriidat, eroauttaminen [1]
      vieraiden kielten oppikirjat, kieliopin opetus, harjoitustyypit, kommunikatiivinen kielenopetus, aikuisopiskelija [1]
      vierastaistelija, Isis, terrorismi, jihadismi, viheliäinen ongelma, viranomaistyö [1]
      Vietnamese refugees, Vietnam, Vietnamese history, Boat people, Communist Party of Vietnam (CPV), Expulsions, Ethnic Chinese, Hoa, Forced Migration, Exit, Sino-Vietnamese relations, Refugee trafficking [1]
      vihaverkostot, misogynia, paineteoria, toksinen maskuliinisuus, hegemoninen maskuliinisuus, syrjäytyminen [1]
      virtuaaliopetus, verkko-opetus, lääketiede, opiskelija [1]
      virtuaalipotilas, verkko-oppiminen, rintakipu, biolääketiede, potilastapaus, verkko-oppimisympäristö, verkkomateriaali, harjoitustehtävä, virtuaali, virtuaalinen, interaktiivisuus, interaktiivinen, opetus, pelimäinen, pelimäisyys, LL-opetus, visuaalinen, visuaalinen näyttävyys, palautekysely, BiKI, oppimisalusta, lääketieteen opinnot, suoraviivainen potilastapaus, haarautettu potilastapaus, itseopiskelu, itseopiskelumateriaali, itsearvio, itsearviotehtävä, mobiilipeli [1]
      virtuaalipotilastapaus, verkko-opetus, lääketieteen opetus [1]
      virtuaalitiimit, demografia, ikä [1]
      virtuaalitiimit, virtuaalinen tiimityö, etäesimies, virtuaalinen kommunikointi, työhyvinvointi [1]
      Virtual Deceased Individual, Death, Mourning, Social Practices, Causal Layered Analysis, Digital Immortality [1]
      Virtual Machine Introspection, performance overhead, malware analysis [1]
      virtual reality, emotion, fear, sense of embodiment, phenomenology, body loop, perception, deep learning, sensor technology, HRV, ontological design [1]
      Virtual reality, Presence, Verisimile, Kinetics, Proxemics, Obeya, Social interaction [1]
      virtual reality, puzzle, game design, experimental, mechanics, interaction design, virtuaalitodellisuus, ongelmanratkaisupelit, mekaniikat, pelisuunnittelu, kokeellinen, vuorovaikutusmuotoilu [1]