Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt sekä syventävien opintojen opinnäytetyöt (kokotekstit)

Aineistot 6144-6163 / 6402

      Asiasana
      virtuaalisuus, VR, virtuaalinäyttely, Eremitaasi, fenomenologia, ruumiillisuus, Don Ihde [1]
      virtuaalitiimit, demografia, ikä [1]
      virtuaalitiimit, virtuaalinen tiimityö, etäesimies, virtuaalinen kommunikointi, työhyvinvointi [1]
      virtual assistant, chatbot, customer interface, insurance [1]
      Virtual collaboration, Waste, Lean, Continuous Improvement [1]
      Virtual Deceased Individual, Death, Mourning, Social Practices, Causal Layered Analysis, Digital Immortality [1]
      Virtual Machine Introspection, performance overhead, malware analysis [1]
      virtual reality, emotion, fear, sense of embodiment, phenomenology, body loop, perception, deep learning, sensor technology, HRV, ontological design [1]
      virtual reality, museum, heritage, new media technology [1]
      Virtual reality, Presence, Verisimile, Kinetics, Proxemics, Obeya, Social interaction [1]
      virtual reality, puzzle, game design, experimental, mechanics, interaction design, virtuaalitodellisuus, ongelmanratkaisupelit, mekaniikat, pelisuunnittelu, kokeellinen, vuorovaikutusmuotoilu [1]
      virus, flavivirus, relative synonymous codon usage (RSCU), codon adaptation index (CAI), algorithm, computational biology, host identification [1]
      vision, visioning, images of the future, preferred futures, futures map, human-centric, life-event, futures studies [1]
      visuaalinen ilme, graafinen suunnittelu, organisaatioidentiteetti, kokonaistaideteos, maku, teatterifestivaali, Baltic Circle [1]
      visuaalinen tarkkaavaisuus, silmänliikkeet, videopelit, pelitilanteet, e-urheilu [1]
      visuaaliset opetusmenetelmät, auditiiviset opetusmenetelmät, suomi toisena kielenä, kielen opettaminen, käyttöpohjainen kielen opettaminen [1]
      visuaalisuus, visuaalinen runous, kokeellisuus, suomalainen nykyrunous, nykyrunous, runous [1]
      Visualization, information, software product line, software reuse, component-based development, software development [1]
      vitamin D, young men, anabolic hormones, physical performance, military [1]
      vocabulary learning strategies, EFL learners, higher education, systematic review [1]