Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt sekä syventävien opintojen opinnäytetyöt (kokotekstit)

Aineistot 906-925 / 5352

      Asiasana
      digitaalinen kompetenssi, tieto- ja viestintätekniikka, TVT, luokanopettaja, rekrytointi [1]
      digitaalinen kulttuuri, digitalisaatio, hyvinvointi, teknostressi, luonto, luontoliikunta, luontosuhde, metsäjooga, luontojooga, aistit, etnografia, kokemus, teknologia, palvelut, suunnittelu, kehittäminen [1]
      digitaalinen kyvykkyys, yrityksen ydinosaaminen, terveysteknologia [1]
      digitaalinen lähisuhdeväkivalta, sosiaalinen media, verkkokysely, kokemus [1]
      digitaalinen mainonta, mainonnan kohdentaminen Facebookissa, kolmannen osapuolen evästeet, ensimmäisen osapuolen data, EU:n tietosuoja-asetus [1]
      digitaalinen nuorisotyö, verkkonuorisotyö, nuorisotyö, nuoret, Turun Tyttöjen Talo, Sua varten somessa -hanke, Keijun varjo -hanke, mediakasvatus, sosiaalinen media [1]
      digitaalinen ominaisuus, digitaalinen oppikirja, oppiminen, Bloomin taksonomia [1]
      digitaalinen oppikirja, alakoulun opettajat, määrällinen tutkimus [1]
      digitaalinen oppimateriaali, parodontiitti, MEDigi, virtuaalinen potilastapaus [1]
      digitaalinen osaaminen, digitaalinen kompetenssi, tulevaisuuden taidot, luokanopettajakoulutus, luokanopettajaopiskelijat [1]
      digitaalinen patologia, virtuaalimikroskopia, histopatologia, itseohjautuva oppiminen, vertaisoppiminen [1]
      digitaalinen pelaaminen, fyysinen aktiivisuus, peligenret, pelialusta [1]
      digitaalinen pelaaminen, liikkuminen, merkitys, merkitysulottuvuus, sukupuoli, luokanopettajaopiskelijat, liikuntatieteiden opiskelijat, tietotekniikan opiskelijat [1]
      digitaalinen pelaaminen, liikunta, merkitys, merkitysulottuvuus, nuoret, sukupuoli [1]
      digitaalinen sisältömarkkinointi, asiakaslähtöisyys, B2B-yrityksen ostopolku, asiakaspersoonat, strateginen markkinoinnin suunnittelu [1]
      digitaalinen terveyden lukutaito, informaatiolukutaito, digitaalinen kuilu, tietoyhteiskunta, kulttuuripääoma, tieto [1]
      digitaaliset pelit, digitaaliset sovellukset, digipedagogiikka, digitaalinen kompetenssi, pelillisyys, pelillistäminen, pelioppiminen, oppimispelit, digitalisaatio [1]
      digital customer experience, digital customer experience management, big data, big data analytics, big data-driven marketing, qualitative research, digitaalinen asiakaskokemus, digitaalinen asiakaskokemuksen johtaminen, big data, big data-analytiikka, big dataohjautuva markkinointi, laadullinen tutkimus [1]
      digital divide, assisted e-commerce, digitalization [1]
      digital games, vocabulary, second language acquisition, MMORPG, gaming vocabulary [1]