Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt sekä syventävien opintojen opinnäytetyöt (kokotekstit)

Aineistot 910-929 / 5352

      Asiasana
      digitaalinen mainonta, mainonnan kohdentaminen Facebookissa, kolmannen osapuolen evästeet, ensimmäisen osapuolen data, EU:n tietosuoja-asetus [1]
      digitaalinen nuorisotyö, verkkonuorisotyö, nuorisotyö, nuoret, Turun Tyttöjen Talo, Sua varten somessa -hanke, Keijun varjo -hanke, mediakasvatus, sosiaalinen media [1]
      digitaalinen ominaisuus, digitaalinen oppikirja, oppiminen, Bloomin taksonomia [1]
      digitaalinen oppikirja, alakoulun opettajat, määrällinen tutkimus [1]
      digitaalinen oppimateriaali, parodontiitti, MEDigi, virtuaalinen potilastapaus [1]
      digitaalinen osaaminen, digitaalinen kompetenssi, tulevaisuuden taidot, luokanopettajakoulutus, luokanopettajaopiskelijat [1]
      digitaalinen patologia, virtuaalimikroskopia, histopatologia, itseohjautuva oppiminen, vertaisoppiminen [1]
      digitaalinen pelaaminen, fyysinen aktiivisuus, peligenret, pelialusta [1]
      digitaalinen pelaaminen, liikkuminen, merkitys, merkitysulottuvuus, sukupuoli, luokanopettajaopiskelijat, liikuntatieteiden opiskelijat, tietotekniikan opiskelijat [1]
      digitaalinen pelaaminen, liikunta, merkitys, merkitysulottuvuus, nuoret, sukupuoli [1]
      digitaalinen sisältömarkkinointi, asiakaslähtöisyys, B2B-yrityksen ostopolku, asiakaspersoonat, strateginen markkinoinnin suunnittelu [1]
      digitaalinen terveyden lukutaito, informaatiolukutaito, digitaalinen kuilu, tietoyhteiskunta, kulttuuripääoma, tieto [1]
      digitaaliset pelit, digitaaliset sovellukset, digipedagogiikka, digitaalinen kompetenssi, pelillisyys, pelillistäminen, pelioppiminen, oppimispelit, digitalisaatio [1]
      digital customer experience, digital customer experience management, big data, big data analytics, big data-driven marketing, qualitative research, digitaalinen asiakaskokemus, digitaalinen asiakaskokemuksen johtaminen, big data, big data-analytiikka, big dataohjautuva markkinointi, laadullinen tutkimus [1]
      digital divide, assisted e-commerce, digitalization [1]
      digital games, vocabulary, second language acquisition, MMORPG, gaming vocabulary [1]
      Digital innovation, innovation hazards, risk management, public sector, chatbot, communication science [1]
      Digital learning games, ICT in L2 education [1]
      digital marketing ecosystem, customer experience, customer journey, automation [1]
      Digital Marketing, Machine Learning, Search Engine Advertising, Purchase Funnel, Consumer Journey, Classifier, Algorithm, Random Forest, XGBoost, Google Ads [1]