Hae
Aineistot 1-10 / 212
Sitouttaminen digitaalisessa ympäristössä : Yritysten julkaisemien visuaalisten sisältöjen sitouttavuus Instagramissa
(2020-01-10)
Sosiaalisen median käyttäjät sitoutuvat yhä enemmän visuaaliseen sisältöön, mikä on lisännyt esimerkiksi kuva- ja videosisältöjen merkitystä sosiaalisen median kanavissa. Instagram, jonka sisältö keskittyy pelkästään ...
From Guesses to Personas : The Potential of Automatic Persona Generation (APG) in Targeting Digital Advertising Messages
(2020-04-24)
The role of precisely targeted marketing has grown strongly with the rise of new media such as social media. It is possible to control in digital channels to whom one wants to show advertise- ments but creating the initial ...
Y-sukupolven mieskuluttajan hitaan muodin arvokokemus
(2020-04-20)
Muotialalla on vakavia vastuullisuushaasteita liittyen sekä ympäristöystävällisyyteen että ihmisoikeuksiin. Vastuullisuushaasteiden seurauksena muotiala on merkittävässä muutoksessa ja vaatii siten myös muodin kuluttajak ...
Miksi kukaan haluaa teille töihin? - Työnantajabrändäys ulkoistetussa rekrytoinnissa
(2020-03-26)
Työvoimapula koettelee monia toimialoja ja trendi on nouseva. Yritysten on siten kasvatettava houkuttelevuuttaan potentiaalisten työntekijöiden silmissä. Yksi keinoista on työnantajabrändin rakentaminen ja viestintä. ...
Sosiaalisen median käyttöä edistävät ja estävät tekijät tietointensiivisissä palveluyrityksissä
(2020-04-20)
Vaikka sosiaalisen median on todettu olevan erinomainen markkinointiviestinnän väline ja tarjoavan paljon markkinoinnillisia mahdollisuuksia, ei sosiaalisen median käyttö B2B-yrityksillä ole itsestäänselvyys ja käytön aste ...
Kuluttajien luoma visuaalinen markkinointisisältö yrityksen markkinointiviestinnän tukena : Kuluttajien osallistaminen Instagramissa
(2020-04-14)
Sosiaalisen median merkityksen kasvaessa yritysten kiinnostus kuluttajien luomaa sisältöä kohtaan on kasvanut. Kuluttajien luoman sisällön hyödyntämisestä yrityksen omissa sosiaalisen median kanavissa onkin tullut ...
Kuluttajan vallan kasvun merkitys yritysten vastuullisessa liiketoiminnassa : Case Lundia Oy
(2018-12-24)
Digitalisaatio on muokannut aikakauttamme merkittävästi. Internetin laajan levinneisyyden ja internet- ja viestintäteknologian kehittymisen myötä valtasuhteet yritysten ja kuluttajien välillä ovat tasoittuneet kuluttajien ...
Yrityksen Internet-sivut osana integroitua markkinointiviestintää : case Fiskars Boats ja Buster
(2013-05-08)
Internetin kasvun ja teknologian digitalisoitumisen myötä media on pirstaloitunut yhä enenevässä määrin, ja massamedioista on siirrytty yhä enemmän pienempien ja kapea-alaisempien medioiden käyttöön. Vastaukseksi tähän ...
Matkailusta kiinnostuneiden kuluttajien eWOM-viestintä sosiaalisessa mediassa
(2013-05-03)
Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan matkailusta kiinnostuneiden kuluttajien elektronista word-of-mouth-viestintää (eWOM) sosiaalisessa mediassa. Aihepiiriä lähestyttiin neljän osaongelman kautta:
1) miten hyvin ...
Towards understanding always on marketing practices
(2019-12-05)
Digitalization, social media and a world, that is moving in a faster pace all the time, have made it necessary for the brands to change their way of marketing and communicating. Consumers expect brands to be present all ...