Hae
Aineistot 1-10 / 90
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen big data hyödyntäen arvoverkostoissa
(Turun yliopisto, 2017-10-10)
Digitaalisten kanavien käyttö monipuolistuu ja lisääntyy jatkuvasti, sillä yhä useampi asioi verkkopalveluiden kautta ja tekee ostoksia internetin välityksellä. Tämän takia myös osa asiakaskokemuksesta muodostuu digitaalisten ...
Johtajan tunneäly ja tunnetaidot sisäisen brändin rakentumisessa
(2019-12-08)
Suomalaisessa yrityskulttuurissa ei aiemmassa historiassa ole juuri annettu sijaa tunteista puhumiselle. Kuitenkin viime vuosina tunteita on yhä enemmän alettu ymmärtää ja niiden painoarvolle on alettu antaa enemmän huomiota. ...
Suomalaisen franchising-yrityksen markkinointistrategian kansainvälinen sopeuttaminen
(Turun yliopisto, 2018-01-15)
Franchising-toimintamuoto on usein ajateltu olevan hyvin pitkälle standardoitu yritysmuoto. Kuitenkin kansainvälisille markkinoille laajennettaessa, on otettava huomioon ulkomaisen markkina-alueen maakohtaiset, sekä ...
Sidosryhmien osallistaminen ja roolit kaupunkibrändin muodostamisprosessissa : Case Harjavallan kaupunki
(2018-12-03)
Tuotteiden brändäyksellä on jo vuosikymmenten ajan pyritty erottautumaan kilpailijoista. Paikkojen brändäykseen brändäyskäsite levisi maailmalla ensimmäisen kerran 1990-luvulla, ja Suomeen se tuli 1990-luvun loppupuolella. ...
JAKAMISTALOUDEN PALVELUIDEN JÄSENTEN KOKEMUKSET OSTOKÄYTTÄYTYMISEN MUUTOKSISTA : Tutkimus Vaatelainaamo Vaatepuun jäsenistä
(2020-01-07)
Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena on selvittää, miten jakamistalouden palvelua, Vaate- lainaamo Vaatepuuta käyttävä kuluttaja kokee oman ostokäyttäytymisensä muuttuneen jäse- nyyden myötä. Jakamistalous on viimeisen ...
Kiinteistönvälityspalvelun laatu asunnon myyjän näkökulmasta
(2013-09-04)
Asuntokauppa herättää voimakkaita tunteita. Kiinteistönvälityspalveluita tuottavilla tahoilla on suuri vastuu palveluprosessissa, jossa tavallisen ihmisen suurin omaisuus vaihtaa omistajaa. Kiinteistönvälitysala on juridisesti ...
Asiakaskokemus miehittämättömän vähittäiskaupan ostotilanteessa : Tapaus: Miehittämätön myyntiautomaatti
(2020-04-23)
Miehittämättömällä kaupankäynnillä tarkoitetaan tilannetta, jossa asiakaskokemus muodostuu älyteknologian tukemana ilman henkilökuntaa. Konsepti on viimeisen parin vuoden aikana herättänyt niin sijoittajien, vähittäiskauppiaiden ...
Lean-ideologia henkilöstön brändisuhteessa
(2020-02-03)
Lean-ideologia on tuotantoteollisuudesta alkunsa saanut ajattelumalli, jonka lähtökohtana on hukan poistaminen, arvon luominen ja jatkuva parantaminen. Lean-ideologia on tuore ja ajankohtainen aihe palvelusektorilla. Mitä ...
“Kaiken kaikkiaan varsin puistattavia mielikuvia muodostava brändi” : Brändivihaa ilmaisevan negatiivisen suusanallisen viestinnän ilmeneminen verkkoyhteisöissä
(2019-12-03)
Internetin ja sosiaalisen median käytön kasvun myötä kuluttajien brändeihin kohdistuva valta ja mahdollisuus vaikuttaa brändeihin myös negatiivisessa merkityksessä ovat kasvaneet räjähdysmäisesti. Internetin välityksellä ...
Ammattikorkeakoulun työelämäpalveluja käyttävän organisaation kokema arvo
(2019-11-20)
Asiakas valitsee kilpailevista palveluista yleensä sen, josta hän kokee saavansa itselleen eni-ten arvoa. Tästä syystä palveluntuottajan on tärkeä tietää, mitä arvoa asiakkaat sen palveluista kokevat sekä mistä tekijöistä ...