Selaus laitoksen mukaan kokoelmassa Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt sekä syventävien opintojen opinnäytetyöt (rajattu näkyvyys) Markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan laitos
Aineistot 1-20 / 325
-
3PL-varastoinnin suorituskyvyn parantaminen verkkokaupan liiketoimintaympäristössä
(12.03.2019)Verkkokauppojen yleistyminen on saanut jälleenmyyjäorganisaatiot laajentamaan liiketoimintaansa kattamaan sekä verkkokaupan että fyysisten myymälöiden kautta käytävään liiketoimintaan. Useamman eri liiketoimintakanavan ...suljettu -
4PL-yrityksen ympäristövaikutustiedon käyttöä kehittämässä : CASE: Green Control Tower – potentiaalisten asiakkaiden arvokäsitykset
(15.12.2023)Yhteiskunnan susformaation edellytys on, että yritykset saavat kattavammin tietoa toimintansa aiheuttamista ympäristövaikutuksista ja keinoista vaikuttaa niihin. Vielä käsitys, miten tämä tieto voi luoda yrityksissä arvoa ...suljettu -
5G PALVELUJEN MAINONTA KULUTTAJAMARKKINOILLA : Case Elisa & DNA
(05.05.2023)5G-teknologia on rantautumassa kuluttajamarkkinoille ja siitä saatavat hyödyt ulottuvat jokaiseen yhteiskunnan osa-alueeseen. 5G tuo kuluttajille monenlaisia hyötyjä, ja sen vaikutukset tulevat näkymään laajasti koko ...suljettu -
A case study of internal customer commitment and satisfaction
(14.06.2019)Committed employees are a valuable asset to a company. For a company to successfully compete in the global markets, satisfied and committed employees are in significant position in creating superior value to the customers. ...suljettu -
A marketing perspective on e-commerce in an MNC
(17.06.2019)The rapidly evolving digital environment has made online shopping an established form of shopping behavior in various industries. In this regard, the role of the consumer has become more empowered, and the digital environment ...suljettu -
A systematic literature review on managing open innovation projects
(08.11.2022)Innovation is a requisite in today’s dynamic business environment. Particularly open innovation, which refers to utilizing external knowledge flows in the innovation activities, is a current topic for researchers, policymakers ...suljettu -
Added value of track and trace in evaluating 3PL services
(23.03.2020)Supply chain visibility is becoming one of the key themes in managing supply chains and it has even been argued that transparency and information sharing across the entire extended supply chain is the new competitive basis ...suljettu -
All in the family – The role of socioemotional wealth in internationalization of small- and medium-sized family firms
(28.06.2023)While family firms (FF) form a crucial part of activity for any markets, there are ambiguous views related to inherent constraints of these firms and this study analyses the social motives, especially socioemotional wealth ...suljettu -
An Institutional Approach to Internationalization : Focus on Finnish SMEs in the Renewable Energy Industry
(06.04.2021)The aim of the thesis is to examine how regulative institutions reflect the internationalization of Finnish SMEs in the renewable energy industry. The purpose of the thesis is twofold: to support Finnish renewable energy ...suljettu -
Arvon yhteisluominen palveluekosysteemissä : Tutkimustapaus Tahdon2013
(05.06.2020)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoitus oli tarkastella arvon yhteisluomista palveluekosysteemissä vapaaehtoistoiminnan ympäristössä. Arvon muodostumista tutkittiin palvelukeskeisen liiketoimintaperiaatteen ja arvon ...suljettu -
-
Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen D2C-verkkokaupassa
(21.10.2022)Tämän tutkielman tarkoituksena on tarkastella asiakaskokemuksen muodostumista ja johtamista D2C-verkkokaupassa. Verkkokauppa kasvaa voimakkaasti koko ajan ja samalla yritykset haluavat toimia yhä asiakaslähtöisemmin ja ...suljettu -
Asiakaskokemus asunnon vuokrauksessa verkkokaupasta
(31.01.2022)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia, miten asiakaskokemus muodostuu asunnon vuokrauksessa verkkokaupasta. Tutkimuksessa case-yrityksenä oli Juli Living. Digitaalisten palveluiden käyttö ja verkkokaupasta ostaminen ...suljettu -
Asiakaskokemus erottautumistekijänä B2B-ostoprosessissa : ICT-hankinnat
(02.10.2020)Viime vuosien aikana B2B-ostokäyttäytyminen on merkittävästi muuttunut, minkä johdosta asiakkaiden odotukset toimittajia kohtaan ovat joiltain osin myös muuttuneet. Tämän seurauksena asiakaskokemus on kasvattanut merkittävästi ...suljettu -
Asiakaskokemus pankin verkkotapaamisissa
(16.05.2019)Digitaalisten palveluiden ja teknologioiden kehittyminen on muuttanut asiakaskäyttäytymistä ja asiakkaiden odotuksia palveluntarjoajia kohtaan. Asiakkaat odottavat laajaa, ajasta ja paikasta riippumatonta palvelutarjontaa ...suljettu -
Asiakaslähtöinen brändipääoma osana digitaalisen markkinoinnin tuloksellisuutta : Voidaanko digimarkkinoinnin vaikutusta brändiin mitata käytännössä?
(06.06.2022)Digitaalinen ympäristö on mahdollisuus yrityksille markkinoida itseään ja rakentaa brändiä. Yritykset hyödyntävät digitaalisen markkinoinnin keinoja brändipääoman kasvattamiseen ja pyrkivät ohjaamaan kuluttajaa kohti ...suljettu -
Asiakastyytyväisyyden säilyttäminen pankkipalveluiden siirtyessä digitaaliseen ympäristöön
(02.12.2020)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on analysoida, miten asiakastyytyväisyys on mahdollista säilyttää pankkipalveluiden siirtyessä digitaaliseen ympäristöön. Pankkipalvelut ja tuotteet ovat kokeneet digitaalisen muutoksen ...suljettu -
Aspects of Cultural Intelligence as Enablers in Expatriate Adjustment : Perceptions of Finnish expatriates
(23.11.2018)The ability to communicate, work, and live with and amongst cultural differences has become the key characteristic for successful individuals and organizations in the global millennium. Therefore, the need to determine the ...suljettu -
Assessment of Industry 4.0 Maturity in Procurement: An Application and Case Study
(19.05.2023)Industry 4.0 has extended its scope out of the realms of manufacturing and begun to shape other areas of business, including procurement. As the industry, 4.0 technologies such as AI and blockchains continue to disrupt ...suljettu -
Assessment of the procurement process in an R&D organization
(18.04.2022)The business potential and value brought by procurement cannot be ignored by any organization, regardless of the industry. Along with the traditional goods and services required to run businesses, the increase in outsourcing ...suljettu