Selaus laitoksen mukaan kokoelmassa Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt sekä syventävien opintojen opinnäytetyöt (rajattu näkyvyys) Turun kauppakorkeakoulu

    • ASIAKKUUDENHALLINTAJÄRJESTELMÄ B2B-MYYNNIN TUKENA 

      Uuttu, Jami (07.04.2020)
      Tarkastelen tässä tutkimuksessa asiakkuudenhallintajärjestelmän mahdollisuuksia kehittää ja tehostaa B2B-ympäristössä toimivan yrityksen myyntitoimintaa. Asiakkuudenhallinnan teoria kehittyy jatkuvasti ja teknologinen ...
      suljettu
    • Customer information management in the context of B2B customer relationship management 

      Simola, Aleksi (22.08.2019)
      Data and increasing customer information revolutionize the role of marketing. With the help of data, companies can keep up with the expectations of increasingly selective customers. However, the agile utilization of customer ...
      suljettu
    • Digitaalinen media bränditietoisuuden rakentajana 

      Rautsi, Anni (29.10.2018)
      Digitalisaation kehitys on vaikuttanut vahvasti markkinointiviestintään. Myös kulutuskäyttäytyminen on teknologian kehityksen myötä muuttunut. Digitaaliset päätelaitteet ja uusi teknologia ovat muuttaneet tapaa, jolla ...
      suljettu
    • Kuluttajan monikanavainen ostopäätösprosessi omaperusteisessa asuntotuotannossa 

      Törmänen, Toni (29.10.2018)
      Asunnon osto on useimmille ihmisille suuri ja monitahoinen päätös. Kyseessä on kenties kerran elämässä tapahtuma hankinta, johon liittyy monenlaisia odotuksia, mielikuvia ja haaveita. Tässä tutkimuksessa selvitettiin ...
      suljettu