Hae
Aineistot 1-10 / 131
Marketing automation in the management of B2B customer journey
(2019-12-02)
The emergence of new digital communication channels has led to complexity in customer behavior. Customers rely more on online information which has increased their buying power. It has become critical for organizations to ...
Elektroninen word-of-mouth markkinatiedon lähteenä
(2018-11-16)
Tutkielman tarkoitus oli kuvata ja analysoida, miten yritykset voivat käyttää elektronista word-of-mouthia
markkinatiedon lähteenä. Elektronisella word-of-mouthilla viitataan kuluttajien väliseen
epäviralliseen suusanalliseen ...
Kaupallinen sosiaalinen markkinointi yhteiskunnallisen vaikuttamisen keinona
(2019-10-03)
Vastuullisuus on vakiintunut keskeiseksi liiketoiminnan ulottuvuudeksi yrityksien kantaessa vastuutaan yli instituutionaalisten velvoitteiden ja antaessa panoksena yhteiskunnallisiin ongelmiin. Yrityksien harjoittama ...
Merikuljettajan ympäristövastuun arvo asiakkaalle
(2019-12-10)
Logistiikkaan ja toimitusketjuihin liittyvät operaatiot vaikuttavat kielteisesti ilmastonmuutokseen, etenkin kasvihuonekaasupäästöjen kautta. Merenkulkualalla on vasta viime vuosina herätty rajoittamaan päästöjä niin ...
Positiivisia kuluttajareaktioita aikaansaava yritysvastuu ja vastuullisuusviestintä makeisalalla - millenniaalien näkökulma
(2019-09-25)
Vastuullisuus on koko yhteiskuntaa koskettava megatrendi, josta yritykset eivät kuitenkaan saa ulosmitattua koko potentiaalia. Syy piilee todennäköisesti puhuttelevan vastuullisuusviestinnän osaamisvajeessa. Siksi tutkimuksen ...
SERVICE ELEMENTS IN CONSUMER'S ONLINE SHOPPING EXPERIENCE : Some General Insights Generated from Focus Group Interviews
(2018-12-08)
The aim of this study was to answer to the research question: which elements are pronounced in a compelling online shopping experience from the consumer’s point of view. The research question was further divided into two ...
Lisätyn todellisuuden merkitys asiakaskokemukselle vähittäiskauppakontekstissa : Case IKEA Place -sovellus
(2019-10-22)
Asiakkaat odottavat yrityksiltä innovatiivisempia tapoja luoda mieleenpainuvia kokemuksia. Lisätty todellisuus on uudenlainen teknologia, jota vähittäiskauppiaat voivat hyödyntää tähän. Tutkimuksen tarkoituksena on kuvata, ...
MARKKINOINTIAUTOMAATIO ASIAKASARVON RAKENTAJANA SÄHKÖISESSÄ ASIOINTIYMPÄRISTÖSSÄ
(2019-10-14)
Arvo ja sen ymmärtäminen sekä hallinta ovat asiakaslähtöisen liiketoiminnan ydin, joka tänä
päivänä tunnustetaan markkinoinnin yhdeksi keskeisimmäksi nimittäjäksi. Markkinoinnin
näkökulmasta lopputulos ei ole pelkkä ...
Brändilähettiläiden käytön tehokkuus yrityksen markkinoinnissa
(2019-04-03)
Yritykset ovat käyttäneet julkisuuden henkilöitä tuotteidensa suosittelijoina jo 1800-luvun lopusta alkaen. Nykyisin ilmiö on kehittynyt vaikuttajamarkkinoinniksi. Kuka tahansa laajan seuraajakunnan kerännyt henkilö, kuten ...
PSD2 maksupalveludirektiivin vaikutus asiakasuskollisuuteen kuluttaja-asiakkaiden pankkipalveluissa
(2019-04-10)
Euroopan parlamentin ja neuvoston säätämä uusi maksupalveludirektiivi, PSD2 (Payment service directive) pakottaa nykyiset pankkitoimijat avaamaan asiakasrajapintansa uusille alan toimijoille, joita myös kolmansiksi ...