Hae
Aineistot 1-10 / 57
Tuotto ja tarkoitus : kuluttajaperspektiivi brändien yhteiskunnallisiin kannanottoihin
(2020-02-05)
Yritysten vastuunkanto on viimeisten vuosien aikana laajentunut teemoihin, joita perinteinen kolmoistilinpäätös ei sisällä. Kuluttajien odotukset yritysten yhteiskuntavastuuta kohtaan ovat kasvaneet ja vastuunkantoa vaaditaan ...
Green buzz in luxury: Understanding the drivers behind sustainable luxury consumption
(2020-03-22)
Considering the vigorous and consistent growth of the luxury sector, the rise of green consumerism, and modern challenges set by the democratization of luxury, the phenomenon of sustainable luxury has become an area of ...
What the b*g? Hyönteisruokapakkaus brändipersoonan viestijänä
(2020-04-21)
Hyönteisruoka on jatkuvasti paremmin länsimaisten kuluttajien tietoisuudessa, mutta sen haasteena on edelleen kuluttajien laajemman hyväksynnän saaminen. Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on analysoida hyönteisru ...
Digitaalinen sisältömarkkinointi yritysasiakkaan ostoprosessin vauhdittajana
(2019-10-24)
B2B-liiketoiminnassa digitaalisten sisältöjen, kuten yrityksen nettisivujen ja blogien merkitys on
muodostunut kriittiseksi tekijäksi ostoprosessissa, jossa potentiaaliset asiakkaat viettävät enemmän
aikaa digitaalisten ...
Muotialan kivijalkaliikkeiden kilpailukeinot muuttuvassa markkinatilanteessa
(2019-11-19)
Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on analysoida muotialan kivijalkaliikkeiden kilpailukeinoja muuttuvassa markkinatilanteessa. Muotialan markkinoilla on tapahtunut viimeisten vuosien aikana useita muutoksia, minkä ...
Brändiviihde osana yrityksen markkinointiviestintää : Tarinankerrontaa vai mainoksia?
(2020-02-05)
Yhä useammat brändit ovat alkaneet tuottaa sarjoja, lyhytelokuvia ja dokumentteja osana markkinointiviestintäänsä. Tämän tyyppistä brändin luomaa sisältöä voidaan kutsua brändiviihteeksi. Brändiviihteelle on ominaista, ...
Marketing automation in the management of B2B customer journey
(2019-12-02)
The emergence of new digital communication channels has led to complexity in customer behavior. Customers rely more on online information which has increased their buying power. It has become critical for organizations to ...
CUSTOMER SATISFACTION ON ONLINE FOOD DELIVERY SERVICE IN FINLAND
(2020-04-20)
The online food delivery business has almost taken the food industry by storm. Day by day, people around the world are being time-poor. Therefore, customers want a quick and efficient service as the food purchase is ...
Henkilöstö yrityksen tärkeimpänä voimavarana : Työnantajabrändin rakentaminen teknisen kaupan perheyrityksessä
(2020-05-08)
Työnantajabrändäyksellä tarkoitetaan muista erottuvan työnantajakuvan strategista rakentamista. Yhä useampi yritys kiinnittää huomiota omaan työnantajakuvaansa. Tähän ovat vaikuttaneet muun muassa väestö- ja ikärakenteen ...
Kuluttajien sitouttaminen videosisällöin sosiaalisen median brändiyhteisöissä
(2020-03-23)
Kuluttajien sitouttaminen on ollut viime vuosina keskeinen teema markkinoinnin alalla. Samaan aikaan sosiaalisen median korostuva merkitys on johtanut videosisältöjen määrän hurjaan nousuun. Videosisällöt kattavat jo 80 % ...