Hae
Aineistot 1-10 / 19
MARKKINOINTIVIESTINNÄN VAIKUTUS ASIAKKAIDEN OSTOIHIN B2B- MARKKINOILLA
(2019-12-16)
Markkinointiviestintä on tärkeä työkalu yrityksille B2B-markkinoilla. Markkinointiviestinnän kautta pyritään viestimään yrityksen asiakkaille tietoa yrityksen tarjoamista tuotteista ja palveluista. Tehokas markkinointiviestintä ...
Luksuksen ilmeneminen luksusbrändien mainoskuvissa
(2020-02-20)
Tämä pro gradu -tutkielma käsittelee luksuksen ilmenemistä luksusbrändien mainoskuvissa. Aihetta lähestyttiin neljän esimerkkiluksusbrändin kautta. Tutkielmaan valikoitui tarkasteltavaksi neljä luksusmuotibrändiä, jotka ...
Brändimielikuvan rakentuminen sosiaalisessa mediassa : Tapaus: HansCruiser
(2019-05-28)
Brändimielikuva on yrityksen keino asemoitua ja erottautua kilpailijoista. Ainutlaatuiset assosiaatiot muodostavat yrityksen brändimielikuvan ja liittyvät brändien valintaan ostopäätöksissä. Viestinnällä nähdään olevan ...
Värit esteettisen elämyksen luojana retail-ympäristössä
(2019-03-27)
Tieteen, teknologian ja tietotekniikan kehityksen myötä kuluttajien tarpeet ja halut ovat muuttuneet ja tuotteiden ja palveluiden perinteisten ominaisuuksien sijasta tavoitellaan yhä enemmän tunteita herättäviä elämyksiä. ...
Bränditunnettuus millenialistisessa vaikuttajamarkkinointiympäristössä
(2020-06-03)
Sosiaalisen median kasvaessa alati suositummaksi ja mainostenesto-ohjelmistojen yleistyessä digitaalisissa ympäristöissä, vaikuttajamarkkinoinnista on tullut enenevissä määrin tärkeää yritysten markkinointiviestinnälle. ...
Työntekijöiden mielikuvat yrityksen vastuullisuudesta : Vastuullisuusviestintä mielikuvien muodostajana
(2020-06-08)
Vastuullisuus on tänä päivänä olennainen osa yritysten liiketoimintaa osittain esimerkiksi siksi, että vastuullisuuden tuomiin hyötyihin on alettu kiinnittää yrityksissä yhä enemmän huomiota. Yrityksen eri sidosryhmät, ...
Tilausta yhteiskunnallisesti vastuullisille brändeille – Uskomustrendin huomioiminen vastuullisten brändien rakentamisessa
(2019-06-04)
Kuluttajien odotukset yrityksiä ja brändejä kohtaan ovat nousseet, koska niillä katsotaan olevan paljon
valtaa ja niiden odotetaan ymmärtävän ihmisten arkea paremmin kuin valtion hallitusten tai instituutioiden.
Kuluttajat ...
Työnantajabrändin ja rekrytointimarkkinoinnin vaikuttavuustekijät IT-osaajamarkkinoilla
(2020-06-05)
Työnantajabrändi on kasvattanut merkitystään IT-alan yritysten brändivalikoimassa osaajiin keskittyneen kilpailun koventuessa viime vuosien aikana. Työnantajabrändi voidaan nähdä tietynlaisena väylänä välittää kuvaa yrityksen ...
Kuluttajan asiakaskokemuksen muodostuminen kanta-asiakasohjelmissa
(2020-10-26)
Asiakaskokemuksen strateginen merkitys on kasvanut yritysten kilpaillessa yhä vaativammista asiakkaista. Kokonaisvaltainen ymmärrys asiakaskokemuksesta on tärkeää, mikäli yritykset haluavat erottua positiivisesti kilpailussa. ...
Lapsille suunnatun yhteisbrändäysstrategian hyödyt ja haitat kumppaniyrityksille : Tapaus: Oy Lunden Ab Jalostaja ja Moomin Characters Oy Ltd
(2019-08-08)
Yhteisbrändäys on laajasti viime vuosikymmeninä hyödynnetty brändiallianssimuoto. Aiemmissa tutkimuksissa on tunnistettu tarve yhteisbrändäyksen käsitteen täsmentämiselle ja strategian erottamiselle muista brändistrategioista. ...