Selaus laitoksen mukaan kokoelmassa Opinnäytetöiden tiivistelmät (ei kokotekstiä) Markkinoinnin ja kansainvälisen liiketoiminnan laitos
Aineistot 21-40 / 1231
-
Alueellinen innovaatioyhteistyö osana Venäjän innovaatiojärjestelmää : Case Skolkovon innovaatiokeskus
(Turun yliopisto, 08.01.2018)Kansallinen ja alueellinen innovaatiojärjestelmä ovat suosittuja konsepteja, joilla on viimeisen kahden vuosikymmenen ajan pyritty selittämään maiden ja alueiden välisiä eroja innovatiivisuuden ja kilpailukyvyn saralla. ... -
An examination of factors influencing ERP key-user satisfaction: A qualitative case study
(19.03.2014)Several companies are trying to improve their operation efficiency by implementing an enterprise resource planning (ERP) system that makes it possible to control the resources of the company in real time. However, the ... -
An examination of factors influencing ERP key-user satisfaction: A qualitative case study
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 09.08.2016)Several companies are trying to improve their operation efficiency by implementing an enterprise resource planning (ERP) system that makes it possible to control the resources of the company in real time. However, the ... -
Analysis of supply chain issues in a healthcare company
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 22.05.2017)The aim of this thesis is to produce understanding of problems that supply chain management faces. The idea is to compare empirical data with previous literature. Researching supply chain management issues is meaningful ... -
Apteekin verkkopalvelu osana lääkealan digitalisaatiota – Muuttuvat rakenteet ja kilpailukyky
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 15.03.2016)Apteekin verkkopalvelu liittyy koko lääkealaa koskevaan digitalisoitumiseen, ja lääkevalmisteiden vähittäiskauppa apteekin verkkopalvelun välityksellä luo uudenlaisen toimintaympäristön, jolla on vaikutuksia lääkemarkkinoiden ... -
Archetypal Elements in Brand Narratives : Case: Apple Corporation
(Turun yliopisto, 28.11.2017)The purpose of this study was to examine archetypal elements in brand narratives. Arcetypal elements are certain generally known forms and characters part of the common unconsciousness of humans. The reason these archetypal ... -
Arvon erityispiirteistä asiakaspainotteisessa logiikassa: teoreettis-käsitteellinen tarkastelu
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 18.08.2016)Asiakaspainotteinen logiikka on etenkin Heinosen ja Strandvikin kehittämä asiakaskeskeinen liiketoimintanäkökulma. Asiakaspainotteinen logiikka on kontribuutio hyödykepainotteista ja palvelupainotteista markkinointilogiikoita ... -
Arvon yhteisluomisen varjopuolet Käsiteanalyysi arvon yhteistuhoamisesta yritysten ja asiakkaiden välisessä vuorovaikutuksessa
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 28.04.2016)Muutokset markkinoilla ja markkinoinnissa ovat ajaneet yritykset asiakaslähtöisestä liiketoiminnasta entistä syvällisempään yhteistyöhön asiakkaidensa kanssa. Yritykset pyrkivät rohkaisemaan asiakkaitaan osallistumaan ... -
Arvonluontimalli mikroyrityksen liiketoimintamallin kehittämisen välineenä
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 03.05.2016)Meriteollisuuden rakennemuutos sekä kotimaisilla että ulkomaisilla markkinoilla on lisännyt alalla olevien yritysten tarvetta uudistaa toimintaansa sekä kehittää kilpailukykyään. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli ... -
Arvot vaatteiden valinnassa
(2004) -
ASIAKAS ILMAN VAIHTOEHTOJA Asiakkaan kokema arvo julkisen organisaation sisäisessä palvelutuotannossa
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 31.01.2017)Julkisten organisaatioiden palveluntuotannon toimintaympäristöön liittyy monenlaisia haasteita. Julkisten palvelujen tuottavuutta pitää pystyä lisäämään, samalla kun julkisilta organisaatioilta vaaditaan uudenlaista ...