Selaus laitoksen mukaan kokoelmassa 1. Kirjat ja opinnäytteetTurun kauppakorkeakoulu
Aineistot 1-20 / 37
-
Account managers’ emotions in the cross-border acquisition : A single case study on a technology sector
(Turun yliopisto, 03.10.2018)This study discusses causes and emotions that account managers experience during the cross-border acquisition. The purpose of the study is to describe emotions account managers experience during the cross-border acquisition ... -
AIKA BRÄNDIUUDISTUKSEN JÄLKEEN : Taloushallintoalan palveluyrityksen suunniteltu brändi-identiteetti ja toteutunut brändi-imago
(28.05.2021)Tämän tutkielman tavoitteena oli kuvata B2B-palveluyrityksen brändiuudistuksen onnistumista analysoimalla B2B-markkinassa toimivan palveluyrityksen rakentaman brändi-identiteetin ja asiakkaiden kokemuksiin perustuvan ...avoin -
ASIAKKUUDENHALLINTAJÄRJESTELMÄ B2B-MYYNNIN TUKENA
(07.04.2020)Tarkastelen tässä tutkimuksessa asiakkuudenhallintajärjestelmän mahdollisuuksia kehittää ja tehostaa B2B-ympäristössä toimivan yrityksen myyntitoimintaa. Asiakkuudenhallinnan teoria kehittyy jatkuvasti ja teknologinen ...suljettu -
CONTINUOUS MONITORING IN MUNICIPALITIES : “TRUST IS GOOD, BUT CONTROL IS BETTER” ‐ VLADIMIR LENIN
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 20.12.2018)Opportunities to audit and monitor automatically and more frequently have been given much attention by the academic world. Organizations that have applied continuous monitoring and auditing have improved their overall ...avoin -
Customer information management in the context of B2B customer relationship management
(22.08.2019)Data and increasing customer information revolutionize the role of marketing. With the help of data, companies can keep up with the expectations of increasingly selective customers. However, the agile utilization of customer ...suljettu -
Dark poolien kehitys lisääntyneen sääntelyn myötä
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 02.10.2018)Sijoittajat ja instituutiot pyrkivät jatkuvasti löytämään rahoitusmarkkinoilla keinoja kustannustehokkaampaan ja nopeampaan käypänkäyntiin. Rahoitusmarkkinat ovat myös jatkuvassa murroksessa digitalisaation ja globaalisaation ... -
Digitaalinen media bränditietoisuuden rakentajana
(29.10.2018)Digitalisaation kehitys on vaikuttanut vahvasti markkinointiviestintään. Myös kulutuskäyttäytyminen on teknologian kehityksen myötä muuttunut. Digitaaliset päätelaitteet ja uusi teknologia ovat muuttaneet tapaa, jolla ...suljettu -
Dynaaminen museo ja tulevaisuusperintöverstas. Käsikirja museoiden ekososiaaliseen sivistystyöhön
Luston julkaisuja : 6 (Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 14.03.2022)Museot voivat olla kestävän tulevaisuuden tekijöitä yhdessä ihmisten kanssa. DYNAMO-hankkeen verkkojulkaisu antaa uusia menetelmiä museoiden aiempaa aktiivisempaan yhteiskunnalliseen rooliin. Niissä yhdistyvät nykyinen ... -
Enhancing Cross-Border Knowledge Transfer Between MNC Subsidiaries : A Multi-level Model of Subsidiary Power in Transferring Solution Knowledge
(07.08.2019)Multinational Corporations (MNC) are enormous knowledge powerhouses that constantly create, store, share and apply their knowledge into actions. As MNCs possess knowledge assets globally, they struggle in smooth cross-unit ...avoin -
"Epävarmuus tuloista ja tulevasta on perustilanne" : tutkimus prekariaatin epävakaisuuden kokemuksista
(04.04.2019)Tarkastelen tässä tutkielmassa suomalaisen prekariaatin epävarmuuden kokemuksia. Olen määritellyt prekariaatiksi sen ihmisjoukon, jolla ei ole pysyvää, toistaiseksi voimassaolevaa työsuhdetta ja joka kokee työelämään tai ...avoin -
Esillepanon vaikutus kuluttajan ostokäyttäytymiseen päivittäistavarakaupassa
(14.06.2021)Vähittäiskauppojen tavoitteena on myynnin lisääminen. Kuluttajat tekevät suuren osan ostopäätöksistä myymälässä, joten kuluttajiin voidaan vaikuttaa myymälämarkkinoinnin keinoilla oston hetkellä. Päivittäistavarakaupan on ...suljettu -
Etelä-Suomen kuljetuskäytävä 2030 : Ello-tulevaisuusprosessin loppuraportti
Tutu e-julkaisuja : 3/2012 (Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 21.05.2019)Etelä-Suomen kuljetuskäytävän tulevaisuutta kartoittava, Ello-tulevaisuusprosessi, oli monivaiheinen ja erilaisia sidosryhmiä osallistava. Tulevaisuusprosessin tavoitteena oli saada esiin uusia ja rikastuttavia näkökulmia ... -
Flourishing Urban Futures to Overcome Polycrises – Roadmap for Resilience 2050
FFRC eBooks : 4/2023 (Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 23.11.2023)This report “Flourishing Urban Futures to Overcome Polycrises – Roadmap for Resilience 2050” is published as the result of two Millennium Project Special Sessions, held at the annual FFRC Futures Conference in Turku, ... -
IMPROVING AND ACCELERATING DECISION-MAKING PROCESSES : A CASE STUDY IN AN MULTINATIONAL IT COMPANY
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 20.09.2018)Interest in studying the speed of decision-making grew after it was argued that there was a positive relation between fast decision-making and better performance of firms. It was also proved that in high-velocity environments, ... -
Innovatiivinen muotoilu brändien rakentajana
(21.11.2018)Muotoilun rooli brändipääoman rakentumisessa on mielenkiintoinen, sillä sekä esteettiset että symboliset arvot korostuvat vahvasti postmodernissa yhteiskunnassa. Tuotteen ulkomuoto on tärkeä tekijä kuluttajan päätöksente ...avoin -
Kauppakeskusten vetovoimatekijät eri kuluttajasegmenteissä
(29.01.2019)Tutkimuksen tavoitteena oli tunnistaa kauppakeskusten vetovoimatekijät ja selvittää, miten erilaisten kuluttajaryhmien arviot niistä eroavat. Tarkastelussa oli Turun ja sen lähikuntien asukkaiden iän, sukupuolen, ...avoin -
Kodin merkitys ja kuluttajan kokemukset kodin myynnistä tai ostosta
(24.05.2020)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli analysoida kodin merkitystä kuluttajalle, sekä kodin myymiseen ja ostamiseen liittyvää kokonaisvaltaista kokemusta. Ilmiötä tarkasteltiin kuluttajan näkökulmasta. Tutkimusta lähestyttiin ...avoin -
Koulutuspalveluiden arvo koulutettaville : esimies- ja johtotasojen täydennyskoulutuspalveluiden tarjoamat hyödyt ja niiden vaatimat uhraukset
(08.06.2019)Maksullisten täydennyskoulutuspalveluiden ja muiden henkilöstölle tarkoitettujen koulutusten tarjonta markkinoilla on lisääntynyt, mutta tarjoavatko ne hyötyä ja arvoa osallistujalleen? Tutkielmani aiheena on koulutuspalveluiden ...avoin -
Kuluttajan monikanavainen ostopäätösprosessi omaperusteisessa asuntotuotannossa
(29.10.2018)Asunnon osto on useimmille ihmisille suuri ja monitahoinen päätös. Kyseessä on kenties kerran elämässä tapahtuma hankinta, johon liittyy monenlaisia odotuksia, mielikuvia ja haaveita. Tässä tutkimuksessa selvitettiin ...suljettu -
Kuluttajien kokema natiivimainoksen arvo : Arvotekijät ja vaikutukset brändiin finanssialan kontekstissa
(28.06.2021)Natiivimainos on tehokas ja yritysten suosima digitaalisen sisältömarkkinoinnin muoto, jota hyödynnetään esimerkiksi monimutkaisten asioiden viestimiseen kuluttajille. Sen parissa vietetään aikaa ja viihdytään. Natiivimainonta ...suljettu