Hae
Aineistot 1-10 / 2442
Työnantajan houkuttelevuus työntekijämarkkinoilla : Työnantajabrändäyksen ja rekrytoinnin merkitys
(Turun yliopisto, 2018-04-24)
Kilpailu osaavista työntekijöistä on kiristynyt monilla eri aloilla. Työmarkkinoiden demografinen muutos ja globalisaatio sekä uusien teknologia-alojen kehitys on muuttanut käytettävissä olevan työvoiman määrää. Kysyntä ...
Brändäys markkinoiden laajentamisen yhteydessä : Case SteraLux
(Turun yliopisto, 2018-05-02)
Tuotteiden vientiä ulkomaille voidaan pitää yritysten luonnollisena kasvustrategiana. Moni suomalaisyritys lähtee hakemaan kasvua kotimarkkinoiden jälkeen Ruotsista. Esimerkiksi varsinaissuomalaisilla teknologiateollisuuteen ...
Sisäisen brändin jalkauttaminen palvelualan kasvuyrityksessä : tapaustutkimus B2C-remonttipalvelualan kasvuyrityksestä
(Turun yliopisto, 2018-04-24)
Organisaation osien väliset eroavaisuudet brändin viestimisessä synnyttävät tilanteita, missä asiakkaalle saattaa huomaamatta jäädä negatiivinen kokemus brändistä. Kasvuyrityksissä sisäisen brändäyksen haasteellisuutta ...
Thought leadership and international new ventures’ brand awareness
(Turun yliopisto, 2018-01-09)
The digital disruption and globalization have opened up opportunities to international new ventures like never before and the chances to scale quickly to the international markets are better than ever. However, the ...
Online-videot sisältömarkkinoinnissa
(Turun yliopisto, 2017-11-01)
Kehittynyt teknologia on mahdollistanut kuluttajille online-videoiden tuottamisen ja kuluttamisen ajasta ja paikasta riippumatta ja myös yritykset ovat ottaneet sen osaksi markkinointiaan, erityisesti sisältömarkkinoinnin ...
In search of the interrelatedness of innovation and internationalisation processes in entrepreneurial life science companies
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2016-04-29)
This study is motivated by the question how resource scarce innovative entrepreneurial companies seek and leverage global resources. This study takes a resource-seeking perspective a step ...
Julkisyhteisön markkinointi : Case: ESR-nuorisotakuuprojekti Pohjanmaalla
(Turun yliopisto, 2018-04-09)
Markkinoinnin monet muutokset näkyvät julkisyhteisön organisaatioiden markkinointi-toimenpiteissä, ja sosiaalisesta mediasta on tullut tärkeä työkalu useisiin organisaatioihin ja virastoihin. Tärkeämpää kuin keskitetyn ...
Work commitment and motivation : A case study of a service company with a diverse workforce
(Turun yliopisto, 2017-10-30)
This research aimed to explore how to improve employee work commitment through enhancing their motivation in a diverse workforce. In order to meet that research objective, this research followed three sub-objectives which ...
THE ROLE OF CULTURAL AWARENESS IN BUILDING CHINESE HEALTH FOOD BRANDS Using Netnography in Searching Cultural Arguments to Be Used for Marketing Health Foods in China
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2015-08-26)
Pelillistäminen keinona motivoida käyttäjää jatkamaan palvelun käyttöä : Case: YogaMe-työhyvinvointipalvelu
(2014-05-26)
Vuodesta 2010 alkaen pelillistäminen on saanut suuren määrän huomiota osakseen ja ilmiöstä on kiinnostunut sekä akateeminen että liiketaloudellinen väki. Ilmiöstä ei ole vielä tuotettu paljon tieteellistä tutkimusta ja sen ...