Hae
Aineistot 1-10 / 1924
Yksityisbloggaajan ja yrityksen välisen yhteistyön mahdollisuudet tuotelanseerauksissa FMCG-toimialalla
(Turun yliopisto, 2017-10-04)
Uusien tuotteiden tuominen markkinoille on haastava ja aikaa vievä prosessi ja niiden epäonnistuminen on huolestuttavan yleistä. FMCG-toimialalla tilanne on erityisen vaikea, sillä lanseerausten epäonnistumisaste on kasvanut ...
Suomalaisten naisjohtajien liiketoimintasuhteet Venäjällä
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2017-02-13)
Venäjä on Suomen kolmanneksi tärkein kauppakumppani. Venäläisessä arjessa tuttavuusverkostot ovat tärkeitä. Suomessa ja Venäjällä on selviä eroja suhteiden käytöstä eli miten ja kehen sosiaalisia suhteita luodaan sekä ...
Työntekijälähettilyys sosiaalisessa mediassa: työntekijän näkökulma
(Turun yliopisto, 2017-09-20)
Yrityksen viralliseen viestintään nähden työntekijät nähdään luotettavana tiedonlähteenä. Luotettavuutensa tähden työntekijöillä on merkittävä määrä vaikutusvaltaa – toimiessaan yrityksen edustajina, työntekijät voivat ...
Reaching influential early adopters effectively in Finland : Rock Science – new generation board game
(2014-03-03)
Innovations diffuse at different speed among the members of a social system through various communication channels. The group of early adopters can be seen as the most influential reference group for majority of people to ...
The transforming network of a foreign company operating in Mongolia. Case: A Finnish firm in Mongolia
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2015-08-25)
In the globalising business environment ever fewer market areas remain unknown. Mongolia is yet only considered as an isolated strip between two power states. The purpose of this study is to put Mongolia on the map ...
THE ROLE OF CULTURAL AWARENESS IN BUILDING CHINESE HEALTH FOOD BRANDS Using Netnography in Searching Cultural Arguments to Be Used for Marketing Health Foods in China
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2015-08-26)
Kuluttajien käsityksiä ja argumentteja luomuruuasta verkkokeskusteluissa
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2017-01-23)
Tutkimuksen tarkoitus oli tutkia, miten luomuruokaan suhtaudutaan Internetin keskustelupalstoilla. Tutkimuskysymystä lähestyttiin kahden osaongelman avulla: 1. Millaisia käsityksiä ja mielikuvia keskustelijoilla on ...
Kanta-asiakasohjelmien tulevaisuuden näkymät : Erityistarkastelussa PINS-etuohjelma ja Suomen Lähikauppa
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2015-08-26)
Kanta-asiakasohjelmat ovat erittäin suosittuja ympäri maailmaa, ja erityisesti Suomessa kyseiset markkinat ovat mittavat. Ohjelmien suosio selittyy yritysten asiakkaiden kannattavuusjakaumalla, sillä pieni osa yrityksen ...
Organisatorisen luovuuden rooli organisaation ostotoiminnassa
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2015-09-08)
Organisatorinen luovuus keskittyy hyödyllisyyden ja käyttökelpoisuuden tavoitteluun sekä luovuuteen organisaation kontekstissa. Useat tutkijat ovat luoneet konseptuaalisia mallinnoksia, joiden kautta ilmiötä on pyritty ...
Organisaatiokulttuurin merkitys CRM-strategian onnistumisessa: tapaustutkimus
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2015-08-28)
Internetin yleistyminen on tuonut asiakkaalle mahdollisuuden vertailla tarjontaa ja keskittää ostovoimaansa haluamallaan tavalla. Nykyasiakkaan on helppo vaihtaa kilpailijalle niin halutessaan ja nykyasiakas onkin entistä ...