Hae
Aineistot 1-3 / 3
Miten menee, markkinointitiede? : professori Rami Olkkosen juhlakirja
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2018-11-01)
KTT Rami Olkkonen (s. 1968) on toiminut markkinoinnin professorina Turun yliopiston kauppakorkeakoulussa vuodesta 2008. Hän valmistui Turun kauppakorkeakoulusta kauppatieteiden maisteriksi vuonna 1993, lisensiaatiksi 1998 ...
Evolutionary psychology for consumers : awareness of ultimate explanations as a self-reflective tool for consumer empowerment
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2018-10-26)
Evolutionary psychology is becoming a popular approach in consumer research. Evolutionary-based consumer research has, however, typically been undertaken from the managerial rather than from the consumer perspective. The ...
Pääseekö täällä vessaan? Yleisökäymälät vähittäiskaupan vetovoimatekijänä
(2013-12-20)
Tutkielman tavoite on selvittää yleisten käymälöiden roolia vähittäiskaupan vetovoimatekijänä.
Johtoajatus on, että yleisökäymälöiden suunnittelu pitää integroida osaksi markkinointimixiä ja
kustannustekijäajattelusta ...