Hae
Aineistot 1-10 / 111
Palvelumuotoilun määrittäminen ja mahdollisuudet markkinoinnin kontekstissa –käsiteanalyyttinen tutkimus
(2014-05-16)
Palveluiden yhä kasvavan roolin myötä talouden kasvuvoimana myös keskustelu palveluiden tuottavuudesta ja innovaatioista on lisääntynyt. Tässä yhteydessä kiinnostus muotoilun laaja-mittaisempaan hyödyntämiseen on kasvanut ...
Julkisen hallinnon digitalisoituminen - Case: Kela Satakunnan vakuutuspiiri
(2014-03-16)
Julkisen hallinnon lisääntyvä digitalisoituminen on vaikuttanut ja tulee vaikuttamaan entistä voimakkaammin julkisen hallinnon työntekijöiden toimenkuvaan nyt ja tulevaisuudessa. Kun aiemmin asiakkaita palveltiin kasvotusten, ...
Työnantajabrändin hallintaprosessi : tapaustutkimus palkituista työnantajabrändeistä
(2014-01-21)
Tutkielman taustalla on talouden kilpailutrendi, joka on levinnyt yritysten kilpailuun ammattitaidosta ja osaamisesta. Toinen tekijä on brändien kasvanut merkitys ja monipuolistunut rooli. Näiden kahden tekijän kautta on ...
Kumppanuuden kehittäminen hankintaympäristössä : raskaan teollisuuden yritykset
(2013-10-02)
Tänä päivänä kumppanuuksia hyödyntämällä yritykset pystyvät tehostamaan toimintaansa sekä kehittämään tuotteitaan ja palveluitaan. Akateemiset julkaisut ovat tutkineet aihetta kiinnittämällä
huomiota kumppanuuden yksittäisiin ...
Yhteisöllinen viestintä markkinaorientaation näkökulmasta koulutusorganisaatiossa
(2013-04-24)
Yhteisöllisen median tarjoamat välineet ovat lisääntyneet nopeasti yritysten ja organisaatioiden sisäisessä käytössä ja henkilöt voivat tehdä töitä monessa paikassa lähes samanaikaisesti paikasta ja ajasta riippumatta. ...
Käyttäjien osallistaminen uuden tuotteen kehittämisen ideointivaiheeseen joukkoistamisessa
(2012-12-12)
Yrityksissä tarvitaan jatkuvaa kehitystä niin tuotetarjonnan kuin innovaatiomenetelmien osalta. Nykyajan sähköinen verkostoituminen ja sosiaalinen teknologisoituminen tarjoavat sekä yrityksille että kuluttajille lukuisia ...
Nonprofit-organisaation toiminta-ajatuksen uudistaminen: konstruktiivinen tutkimus case: Suomen Sotaveteraaniliitto ry
(2013-09-27)
Sotiemme veteraanien määrä vähenee vuosi vuodelta, mikä on odotettua ottaen huomioon viime sodista kuluneen ajan. Suomen Sotaveteraaniliitto ry on toiminut, aina perustamisestaan vuodesta 1957 asti, sotaveteraanien tuki-, ...
Myynnin ja markkinoinnin yhteistyön kehittäminen B2B-sektorilla
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2017-08-07)
Myynti on muuttunut paljon vajaan kahden vuosikymmenen aikana B2B- ja B2C – sektorilla. Myynnin haasteena on nykyään asiakkaiden internetistä saaman tietotaidon määrän kasvaminen, ostoprosessien muuttuminen sekä esimerkiksi ...
Strateginen päätöksenteko resurssien näkökulmasta julkisessa organisaatiossa : Case: Porin perusturvakeskuksen mobiilitoiminta
(Turun yliopisto, 2017-11-07)
Julkiset organisaatiot tehostavat toimintaansa, koska verovaroin tuotettavaan julkiseen palvelutoimintaan kohdistuu säästötoimia, jolloin julkishyödykkeitä on tuotettava yhä pienemmin kustannuksin. Tämän tutkimuksen ...
Urheilijasponsorointi yrityksen arvonlisäyksen välineenä
(Turun yliopisto, 2017-12-11)
Sponsorointi on suosittu ja kasvava kansainvälinen ilmiö, johon käytetään vuosittain suuria määriä yritysten varoja. Sponsorointi markkinointitoimintona pitää sisällään paljon potentiaalia esimerkiksi brändin kehittämiseen, ...