Hae
Aineistot 1-10 / 41
Myyntihenkilöstön rooli arvonluojana : tapaus satakuntalainen teollisuusyritys
(2022-09-26)
Yritysten välisessä kaupankäynnissä arvoa tuottavia ratkaisuja on yhä enenevissä määrin räätälöitävä asiakkaiden tarpeiden sekä muodostettujen asiakassuhteiden pohjalta. Tämänhetkisellä asiakas- ja suhdenäkökulmia korostavalla ...
Lastenvaatevalmistajien vastuullisuusviestinnän uskottavuus : Milleniaaliäitien näkökulmasta
(2022-05-05)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää minkälainen merkitys vastuullisuudella milleniaaliäitien kulutusvalinnoissa on ja miten vahvasti he luottavat lastenvaatevalmistajien vastuullisuusväittämiin. Toisena käsiteltävänä ...
Vastuullisuusviestinnän jäljillä : Urheiluvaatebrändien vastuullisuusviestintä verkossa
(2022-05-11)
Tämän tutkimuksen aiheena on vastuullisuusviestintä erityisesti pienten, vastuulliseksi itsensä
määrittelevien urheiluvaatevalmistajien verkkosivuilla. Tutkimuksen tavoitteena tarkastella,
millaisia teemoja, keinoja ...
Vastuullisuus kotimaisten lastenvaatebrändien markkinoilla
(2022-05-04)
Tämän Pro gradu -tutkielman aiheena on vastuullisuus ja vastuullisuusviestintä kotimaisten lastenvaatebrändien osalta. Vastuullisuudesta liiketoiminnallisesta näkökulmasta on tullut merkittävä osa yrityksien markkinointia ...
Sidosryhmäyhteistyö elektronisen urheiluorganisaation vastuullisen brändi-identiteetin kehittäjänä
(2022-05-19)
Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena oli tutkia, miten vastuullinen liiketoiminta näyttäytyy elektronisen urheiluorganisaation liiketoiminnassa ja miten sitä pyritään tulevaisuudessa kehittämään brändi-identiteetin ...
BRÄNDITARINAT YRITYSTEN VERKKOSIVUILLA
(2022-05-30)
Tavoitteena tällä tutkielmalla on muodostaa käsitys siitä, miten maailman arvokkaimmiksi määritetyt brändit hyödyntävät tarinankerrontaa ja sen elementtejä omilla verkkosivuillaan olevissa blogeissa. Tarinat ovat tutkitusti ...
Markkinointi strategian tasolla avoimen lähdekoodin ohjelmistoyrityksessä
(2022-06-01)
Ohjelmistoliiketoiminta on monilla mittareilla yksi nopeimmin kasvavista liiketoiminnan alueista
eikä kasvulle näy loppua. Digitalisaation myötä niin yritys- kuin kuluttajajärjestelmien merkitys
on muuttunut niin, että ...
Asiakasdata-alustan ja markkinointiautomaation hyödyntäminen asiakkaiden sitouttamisessa B2C-yrityksessä
(2022-05-28)
Digitalisaation johdosta yhä useampi B2C-yritys on siirtynyt verkkoon harjoittamaan liiketoimintaansa. Kilpailu on tänä päivänä kovaa, sillä digitalisaation kehitys on tehnyt B2C-alalletulon kynnyksestä entistä matalamman. ...
Ensimmäisen osapuolen data kolmannen osapuolen evästeiden korvaajana Facebookissa
(2023-05-04)
Digitaaliseen mainontaan liittyy oleellisesti asiakasdatan kerääminen, ylläpito ja analysointi. Yritykset keräävät asiakkaistaan henkilökohtaista informaatiota ja rakentavat tietokantoja, joita käytetään mainonnan tarkkaan ...
Koronaviruspandemian aikaiset digitaalisen matkailumarkkinointiviestinnän sisältöstrategiat : Laadullinen sisällönanalyysi lentoyhtiöiden matkailumarkkinointiviestintään Instagramissa
(2023-05-08)
Markkinointiviestinnän ja siinä käytettävien sisältöstrategioiden keinoin voidaan taistella kriisien aiheuttamia negatiivisia seuraamuksia vastaan. Näin on toimittu myös vuonna 2019 alkaneen maailmanlaajuisen koronaviruspandemian ...