Hae
Aineistot 1-10 / 793
Yksityisbloggaajan ja yrityksen välisen yhteistyön mahdollisuudet tuotelanseerauksissa FMCG-toimialalla
(Turun yliopisto, 2017-10-04)
Uusien tuotteiden tuominen markkinoille on haastava ja aikaa vievä prosessi ja niiden epäonnistuminen on huolestuttavan yleistä. FMCG-toimialalla tilanne on erityisen vaikea, sillä lanseerausten epäonnistumisaste on kasvanut ...
Työntekijälähettilyys sosiaalisessa mediassa: työntekijän näkökulma
(Turun yliopisto, 2017-09-20)
Yrityksen viralliseen viestintään nähden työntekijät nähdään luotettavana tiedonlähteenä. Luotettavuutensa tähden työntekijöillä on merkittävä määrä vaikutusvaltaa – toimiessaan yrityksen edustajina, työntekijät voivat ...
Kuluttajien käsityksiä ja argumentteja luomuruuasta verkkokeskusteluissa
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2017-01-23)
Tutkimuksen tarkoitus oli tutkia, miten luomuruokaan suhtaudutaan Internetin keskustelupalstoilla. Tutkimuskysymystä lähestyttiin kahden osaongelman avulla: 1. Millaisia käsityksiä ja mielikuvia keskustelijoilla on ...
Kanta-asiakasohjelmien tulevaisuuden näkymät : Erityistarkastelussa PINS-etuohjelma ja Suomen Lähikauppa
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2015-08-26)
Kanta-asiakasohjelmat ovat erittäin suosittuja ympäri maailmaa, ja erityisesti Suomessa kyseiset markkinat ovat mittavat. Ohjelmien suosio selittyy yritysten asiakkaiden kannattavuusjakaumalla, sillä pieni osa yrityksen ...
Organisatorisen luovuuden rooli organisaation ostotoiminnassa
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2015-09-08)
Organisatorinen luovuus keskittyy hyödyllisyyden ja käyttökelpoisuuden tavoitteluun sekä luovuuteen organisaation kontekstissa. Useat tutkijat ovat luoneet konseptuaalisia mallinnoksia, joiden kautta ilmiötä on pyritty ...
Organisaatiokulttuurin merkitys CRM-strategian onnistumisessa: tapaustutkimus
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2015-08-28)
Internetin yleistyminen on tuonut asiakkaalle mahdollisuuden vertailla tarjontaa ja keskittää ostovoimaansa haluamallaan tavalla. Nykyasiakkaan on helppo vaihtaa kilpailijalle niin halutessaan ja nykyasiakas onkin entistä ...
Pop-up ponnahti trendinä esiin. Väliaikaiset myymälät yrityksen hetkellisenä markkinointikeinona.
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2017-06-14)
Tutkielman aiheena on viime vuosikymmenen aikana trendiksi noussut pop-up-ilmiö, jota voidaan pitää melko uudehkona ja vähän tutkittuna markkinoinnin muotona. Tänä päivänä kuluttajien odotukset yrityksiä kohtaan ovat yhä ...
Liiketoimintamallit suomalaisissa sosiaalisen median palveluissa
(2014-04-17)
Viime vuosina erilaisten sosiaalisten median palveluiden tarjonta internetissä on kasvanut huomattavasti. Herää kysymys, miten on mahdollista tarjota jotain ilmaiseksi, mutta saada silti aikaan merkittäviä tuloja. Tämän ...
Pienet ja keskisuuret leipomot ketjuuntuneen päivittäistavarakaupan yhteistyökumppaneina
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2015-08-26)
Suomen päivittäistavarakaupasta on viime vuosikymmenten saatossa muodostunut ympäristön muutostekijöiden muokkaamana nykyisenlainen. Kaupat ovat siirtyneet tukku-vähittäiskauppamallista harjoittamaan tehokasta ketjuliike ...
Valmistaja-jakelija-suhteiden kehittäminen, case: Arvo Piiroinen Oy
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2016-03-15)
Kansainväliset markkinat ovat muuttuneet huomattavasti globalisaation ja informaatioteknologian kehityksen vuoksi. Kilpailu on kiristynyt ja jakelijoista on tullut yhä suurempia ja vaikutusvaltaisempia. Tehokkaalla jakelulla ...