Hae
Aineistot 1-2 / 2
Tunnetyön strategiat liikesuhteiden kehityksen tukena
(Turun yliopisto, 2017-10-02)
Tässä tutkimuksessa tutkitaan tunteiden merkitystä yritysten välisissä kanssakäymiskohtaamisissa eli liikesuhteissa. Tunteiden merkitystä liikesuhteissa on tutkittu vielä suhteellisen vähän, joten tarvetta lisätutkimuksille ...
Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen asiantuntijapalveluorganisaatiossa : Tapaus Veritas Eläkevakuutus
(Turun yliopisto, 2018-01-10)
Asiakkaan kokema arvo on kriittinen tekijä asiantuntijapalveluorganisaatiossa, joka täyttyessään johtaa kestävään kilpailuetuun ja yrityksen menestykseen (Woodruff 1997, 142). Veritas Eläkevakuutus Oy on tutkielman ...