Hae
Aineistot 1-6 / 6
Asiakassuhteiden hallinta asiakkaan sitoutumisen edistämisessä : Tapaus: If:in suurvahinkojen asiakassuhteet
(2022-04-04)
Markkinoilla tapahtuneen muutoksen takia yritykset ovat alkaneet ymmärtämään asiakkaita entistä paremmin. Yritykset ovat siis sisäistäneet asiakaskeskeisen näkökulman, jonka kautta pyritään rakentamaan ja kehittämään ...
Vastuullisuusviestintä lihanjalostajien tuotepakkauksissa
(2022-01-03)
Tässä tutkielmassa tarkastellaan suomalaisten lihanjalostajien tuotepakkauksissa esiintyvää
vastuullisuusviestintää. Tutkielman tavoitteena on muodostaa kuva siitä, miten lihanjalostajat ilmaisevat
vastuullisuuttaan ...
THE FUTURE OF MOBILE MARKETING – INTELLIGENT CONNECTIVITY IN MOBILE MARKETING COMMUNICATION EFFORTS.
(2022-01-07)
In the Spring of 2019, during the MWC (formerly known as the Mobile World Con-gress),
GSM Association’s Director General Mats Granryd publicly discussed intelligent connectivity
for the first time. Intelligent Connectivity ...
Työntekijät brändi-identiteettiä rakentamassa
(2021-11-09)
Brändin rakentaminen voidaan nähdä jakautuvan kahteen eri osa-alueeseen, sisäiseen sekä ulkoiseen brändin rakentamiseen. Sekä markkinoinnin tutkimus että käytännön toimet organisaatioissa ovat usein keskittyneet ulkoiseen ...
Sisäisen brändi-identiteetin rakentuminen yhteisluontina : Tapaus Tiimiakatemia -brändi
(2021-11-09)
Sisäisen brändin rakentamisen tarkoituksena on sitouttaa henkilöstö toteuttamaan brändin lupausta ja sitä, mitä se ilmentää. Yhteisluominen on yksi keinoista tehdä sisäistä brändin rakentamista. Se on monimuotoinen, ...
Digitaalisten viestintäkanavien merkitys osakepohjaisen joukkorahoituksen sijoituspäätöksenteossa
(2021-12-08)
Osakepohjainen joukkorahoituksen suosio on kasvanut viimeisten vuosien aikana ja se on yhä suhteellisen uusi rahoitusmuoto, jonka tutkimusta ja ymmärrystä tulisi syventää. Tutkimuksen tavoitteena oli saada vastaus kysymykseen, ...