Hae
Aineistot 1-2 / 2
VASTUULLISUUSVIESTINTÄ VERKOSSA Sisällönanalyysi Suomessa toimivien vaateliikkeiden verkkosivuista
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2017-01-24)
Yhteiskuntavastuun ja siitä viestimisen, niin sanotun vastuullisuusviestinnän, merkitys on alati kasvamassa yritystoiminnassa. Vastuullisuudesta viestitään yhä enemmän myös yritysten verkkosivuilla. Tämä viestinnän muoto ...
VASTUULLISUUSVIESTINTÄ VERKOSSA Sisällönanalyysi Suomessa toimivien vaateliikkeiden verkkosivuista
(2017-03-01)
Yhteiskuntavastuun ja siitä viestimisen, niin sanotun vastuullisuusviestinnän, merkitys on alati kasvamassa yritystoiminnassa. Vastuullisuudesta viestitään yhä enemmän myös yritysten verkkosivuilla. Tämä viestinnän muoto ...