Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 1. Kirjat ja opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt sekä syventävien opintojen opinnäytetyöt (rajattu näkyvyys)
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 1. Kirjat ja opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt sekä syventävien opintojen opinnäytetyöt (rajattu näkyvyys)
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Motivational strategies for English lessons at elementary schools in the Finnish context

Chen, Chun-Min (2019-05-31)

Motivational strategies for English lessons at elementary schools in the Finnish context

Chen, Chun-Min
(31.05.2019)
Katso/Avaa
CHUNMINCHEN5.pdf (1.984Mb)
Lataukset: 

Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
suljettu
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019071123076
Tiivistelmä
The beneficial effect of motivational strategies in L2 learning are well proved but the relative empirical research is comparatively scarce. The significance of the study lies in the exploration of L2 motivation and motivational strategies in Finnish elementary schools. The mixed-methods is employed to fulfil different perspectives of investigation. This study examined the utilization and perception of motivational strategies from in- service English teachers’ point of view by means of qualitative interviews and observation. These two instruments are designed based on ARCS model (Keller, 1984). In addition, pupils’ overall attitudes and motivation toward learning English was investigated through the AMTB questionnaire (Gardner,1985b). The results show that students have fairly high motivation and attitudes in learning English, while students’ motivation does not directly correspond with neither utilization nor perception of motivational strategies. The findings are further discussed from the viewpoint of facilitating English teaching practice.
Kokoelmat
  • Pro gradu -tutkielmat ja diplomityöt sekä syventävien opintojen opinnäytetyöt (rajattu näkyvyys) [4848]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste