Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

SAGA-Supporting Social-Emotional Development in Early Childhood Education: The Development of a Mentalizing-Based Intervention

von Koskull Malin; Kalland Mirjam; Linnavalli Tanja

SAGA-Supporting Social-Emotional Development in Early Childhood Education: The Development of a Mentalizing-Based Intervention

von Koskull Malin
Kalland Mirjam
Linnavalli Tanja
Katso/Avaa
education-12-00409.pdf (876.9Kb)
Lataukset: 

MDPI
doi:10.3390/educsci12060409
URI
https://www.mdpi.com/2227-7102/12/6/409
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022091258434
Tiivistelmä
The aim of the SAGA project is to support children's social-emotional development and teacher mentalizing by promoting regular shared story-book reading with mentalizing dialogs in early childhood education and care (ECEC) centers. The theoretical phase, the modeling phase (Phase I), and the exploratory phase (Phase II) of the SAGA intervention, as well as the research protocol for the final trial (Phase III), are described in the present article.
Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [19207]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste