Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Drawing a theory map for customer experience – A systematic metatheoretical analysis (Abstrakti esityksestä 5th Naples Forum on Service -konferenssissa, 6.-9.6. 2017, Sorrento)

Larissa Carine Braz Becker; Elina Jaakkola

Drawing a theory map for customer experience – A systematic metatheoretical analysis (Abstrakti esityksestä 5th Naples Forum on Service -konferenssissa, 6.-9.6. 2017, Sorrento)

Larissa Carine Braz Becker
Elina Jaakkola
Katso/Avaa
FORUMbook.pdf (14.65Mb)
Lataukset: 

Youcanprint Self-Publishing
URI
http://www.naplesforumonservice.it/uploads/files/FORUMbook.pdf#page=15
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021042716819
Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [19207]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste