Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Success in the examination of procedural law.

Niemi-Kiesiläinen Johanna; Lindblom-Ylänne Sari

Success in the examination of procedural law.

Niemi-Kiesiläinen Johanna
Lindblom-Ylänne Sari
Katso/Avaa
Success in the examination of procedural law, 2003.pdf (899.8Kb)
Lataukset: 

Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021042823409
Tiivistelmä

The study compared the learning outcomes between two groups that had participated in different teaching forms. One of the groups had listened to a lecture series and the other one participated a problem based learning course. Their examination results in the mandatory course in procedural law. The amount of participation in teaching correlated positively to their success in examination. The problem based learning approach promoted success more than lectures, but most successful students had participated in both groups.  

Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [19207]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste