Kohtaamisia lähiruoka-ajattelun kentällä. – Havaintoja ulkomaisten lähiruokayritysten tarjontakonsepteista ja kuluttajien ostoympäristöistä.
Anna Kirveennummi; Johanna Mantere; Katariina Heikkilä
Kohtaamisia lähiruoka-ajattelun kentällä. – Havaintoja ulkomaisten lähiruokayritysten tarjontakonsepteista ja kuluttajien ostoympäristöistä.
Anna Kirveennummi
Johanna Mantere
Katariina Heikkilä
Maa- ja elintarviketalouden tutkimuskeskus
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021042715492
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021042715492
Tiivistelmä
foreign local food companies and their business concepts were studied in order to bring
new ideas to Finnish local food business and thus promote growth in Finnish local food markets. Research questions were explored with qualitative, constructive, future oriented ethnographic research approach and benchmark-analysis.
Kokoelmat
- Rinnakkaistallenteet [27094]