Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

LALI-projekti yhdistää taiteen suomen kielen oppimiseen ja kotouttamiseen

Pauliina Peltonen; Saara Hellström; Maarit Mutta

LALI-projekti yhdistää taiteen suomen kielen oppimiseen ja kotouttamiseen

Pauliina Peltonen
Saara Hellström
Maarit Mutta
Katso/Avaa
pre-print version (388.0Kb)
Lataukset: 

Suomenopettajat ry
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe20201209100138
Tiivistelmä



Motivaatiolla on tunnetusti keskeinen rooli
kielen oppimisessa. Oppilas tulee mielellään oppitunneille ja on motivoitunut
uuden oppimiseen, kun oppimistilanne on rento ja mukaansa tempaava ja oppimisen
voi liittää omakohtaisiin kokemuksiin. Keskustelevassa ilmapiirissä oppilaat
auttavat toisiaan oppimaan uutta yhteistyössä opettajan kanssa. Näihin lähtökohtiin pohjasi myös ERASMUS+ -projekti
Language
and literacy learning through art
(LALI),
jossa luku- ja kirjoitustaidon sekä kielen ja kulttuurin oppiminen yhdistyvät
museossa ja luokkahuoneessa tapahtuvissa oppimistilanteissa.

Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [19207]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste