Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

”Pienikin kultahippu potilaan mieleen saattaa poikia myöhemmin kultaharkon” - MOOCilla hoitava viestintä haltuun

Talasma Hannamari; Köhler Harry; Tiirikainen Pirjo; Pekkarinen Virve

”Pienikin kultahippu potilaan mieleen saattaa poikia myöhemmin kultaharkon” - MOOCilla hoitava viestintä haltuun

Talasma Hannamari
Köhler Harry
Tiirikainen Pirjo
Pekkarinen Virve
Katso/Avaa
Publisher's version (1.654Mb)
Lataukset: 

Laurea University of Applied Sciences
URI
https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/502832/Laurea%20Julkaisut%20166.pdf?sequence=5&isAllowed=y
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021102752613
Tiivistelmä

Viimeisten vuosien aikana digitaalisuus opetuksessa, avoimet oppimateriaalit sekä kaikille avoimet verkkokurssit eli MOOCit (Massive Open Online Course) ovat kasvattaneet suosiotaan. Lisäksi koronaviruspandemia on johtanut siihen, että etäopetuksen ja -opiske- lun merkitys on kasvanut entisestään ja digitaalisia oppimisen ratkaisuja hyödynnetään yhä enemmän. Tässä artikkelissa tarkastellaan automaattisesti arvioitavaa kurssia digitaalisena oppimi- sen mahdollisuutena opinnolla, jonka teemana on vuorovaikutukseen vahvasti liittyvä hoitavan viestinnän menetelmä.

Usein ajatellaan, että vuorovaikutusta tai siihen liittyviä menetelmiä voi oppia vain vuorovaikuttamalla, jolloin itsenäisesti suoritettava automaattisesti arvioitu MOOC ei välttämättä ole ensimmäisenä mielessä opetusmenetelmänä. Vuorovaikutukseen liittyvää hoitavan viestinnän menetelmää on kuitenkin mahdollis- ta opiskella joustavan ja avoimen oppimismahdollisuuden tarjoavan MOOCin kautta. Silloin on tärkeä huomi- oida opiskelijan itsenäisen oppimisen tukeminen mm. hyvän ohjeistuksen kautta.

Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [19207]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste