Epäonnistunut palvelukokemus voi synnyttää häiriökysyntää
Mustonen Reetta
Epäonnistunut palvelukokemus voi synnyttää häiriökysyntää
Mustonen Reetta
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022081154140
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022081154140
Tiivistelmä
Pitkäaikainen kipu on yleistä, mutta siitä kärsivän potilaan palvelukokemuksissa voi olla kehitettävää. Pitkäaikaisesta kivusta kärsivillä potilailla saattaa olla epäonnistuneita palvelukokemuksia, jotka voivat johtua puutteellisesta kohtaamisesta tai tavasta, jolla palvelut on järjestetty. Epäonnistuneet palvelukokemukset voivat aiheuttaa häiriökysyntää; tilanteen, jossa pitkäaikaisesta kivusta kärsivä potilas ei tule palvelujärjestelmässä kohdatuksi tarpeineen ja odotuksineen, vaan hän joutuu palaamaan järjestelmän piiriin yhä uudelleen. Palveluohjaus ja traumainformoitu työote voivat tarjota työkaluja häiriökysynnän vähentämiseen ja pitkäaikaisesta kivusta kärsivän potilaan palvelukokemuksen parantamiseen.
Kokoelmat
- Rinnakkaistallenteet [19207]