Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Usage-based constructionist theory and task-based Chinese language teaching

Xingjia Peng; Zhuo Jing-Schmidt; Lin Zhu; Hui Shi

Usage-based constructionist theory and task-based Chinese language teaching

Xingjia Peng
Zhuo Jing-Schmidt
Lin Zhu
Hui Shi
Katso/Avaa
CLTA-S2-Program_Full-v.8.8-final-with-maps.pdf (4.224Mb)
Lataukset: 

URI
https://clta-us.org/wp-content/uploads/2016/03/CLTA-S2-Program_Full-v.8.8-final-with-maps.pdf
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022081154186
Tiivistelmä
The panel consists of four presentations: (1) The first one is reviewing existing studies on the application of task-based teaching in Chinese language instruction. The second one is introducing the usage-based constructionist framework. The third presentation focuses on task
design at the novel level, drawing on insights from the usage-based constructionist approach. The fourth presentation focuses on task-based teaching at the intermediate and advanced levels on how to incorporate rich content with the practice of form-meaning pairings of increased
complexity across a variety of interaction contexts.
Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [19207]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste