Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A Conceptual Analysis of Labels Referring to Brand Co-Creation

Tähtinen Jaana; Suomi Kati

A Conceptual Analysis of Labels Referring to Brand Co-Creation

Tähtinen Jaana
Suomi Kati
Katso/Avaa
A Conceptual Analysis of Labels Referring to Brand Co-Creation.pdf (1.053Mb)
Lataukset: 

Edward Elgar Publishing
URI
https://www.elgaronline.com/view/edcoll/9781839105418/9781839105418.00009.xml
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022081154467
Tiivistelmä

As research on brand co-creation is rapidly increasing, it is time to take a look at its theoretical grounding; the current conceptual language. This chapter examines the conceptual state of brand co-creation research by focusing on i) the definitions of the concepts and ii) the descriptions of the terms used to refer to brand co-creation. The aim is to reveal and clarify any conceptual confusions and to disentangle the concept combinations used. We apply Conceptual Analysis Method, which is also further developed in the process. As an outcome, the chapter offers conceptual maps of the five most used concepts. The maps illuminate the complexity of the phenomenon and aid future research to bolster multi-vocal theory development.

Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [19207]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste