Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Perceived advantages in the use of e-exam – comparative TAM-model study among students and teachers

H. Aramo-Immonen; K. Liikamaa; A.M. Felicetti

Perceived advantages in the use of e-exam – comparative TAM-model study among students and teachers

H. Aramo-Immonen
K. Liikamaa
A.M. Felicetti
Katso/Avaa
Edulearn II 2017_.pdf (567.3Kb)
Lataukset: 

doi:10.21125/edulearn.2017.1692
URI
https://library.iated.org/view/ARAMOIMMONEN2017PER
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021042718483
Tiivistelmä

Exploratory survey about the transformation from traditional examinations to e-exams. This study was conducted among the higher education students and teachers in technical university and business school in Finland. We wanted to find out the perceived usefulness and ease-of-use of e-exam system among students and teachers. Furthermore, we wanted to compare the attitude and acceptance rate of students and teachers towards the new system. The research was conducted in the phase where there was still possibility to choose between traditional examination in lecture hall with pen and paper and novel electronic examination.

Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [19207]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste