Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kouluarkkitehtuuri on tietämisen suunnittelua

Mikko Kainulainen

Kouluarkkitehtuuri on tietämisen suunnittelua

Mikko Kainulainen
Katso/Avaa
91555-Artikkelin teksti-150216-1-10-20200416.pdf (51.40Kb)
Lataukset: 

Tieteellisten seurain valtuuskunta
URI
https://journal.fi/tt/article/view/91555
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021042825198
Tiivistelmä

Koulujen tilasuunnittelusta on käyty viime aikoina julkista keskustelua
monenlaisista tulokulmista. Useissa puheenvuoroissa on huomioitu
esimerkiksi ääneen ja sen eristykseen, terveyteen, hyvinvointiin,
tilojen organisointiin sekä budjettiin liittyviä seikkoja. Haluaisin
ehdottaa keskusteluun yhden näkökulman lisää, pohjautuen siihen
yksinkertaiseen ajatukseen, että koulut ovat tietämisen paikkoja.

Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [19207]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste