Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vinkkejä pienelle ruokayritykselle markkinointiin ja näkyvyyden lisäämiseen

Töyli Päivi; Valtari Heidi; Arjanne Leena

Vinkkejä pienelle ruokayritykselle markkinointiin ja näkyvyyden lisäämiseen

Töyli Päivi
Valtari Heidi
Arjanne Leena
Katso/Avaa
Publisher's PDF (836.9Kb)
Lataukset: 

URI
http://www.aitojamakuja.fi/blogi/wp-content/uploads/2018/09/Elintarvikeyrityksen_markkinointivinkit_FIN_web.pdf
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021042719541
Tiivistelmä

Pienyrityksessä markkinointi jää useimmiten yrittäjälle itselleen. Aina
kysymys ei kuitenkaan ole hintavista toimenpiteistä, vaan esimerkiksi
verkon välityksellä voi tavoittaa asiakasryhmiä monin tavoin,
pienilläkin panostuksilla. Vuorovaikutuksesta asiakkaan kanssa kerrotaan
muun muassa sisältö- ja jälkimarkkinointia käsittelevissä osioissa.
Opas johdattaa myös tiedotteen, yrityksen tarinan ja
markkinointisuunnitelman kirjoittamiseen. Markkinointivinkit sisältävät
sekä perinteisiä että moderneja markkinoinnin keinoja.

Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [19207]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste