Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Active Suspension System for Heavy Vehicles

Yasin J; Tahir A; Plosila J; Daneshtalab M

Active Suspension System for Heavy Vehicles

Yasin J
Tahir A
Plosila J
Daneshtalab M
Katso/Avaa
Final draft (254.6Kb)
Lataukset: 

doi:10.1109/ISFEE.2014.7050632
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2021042826223
Tiivistelmä
An Active Suspension System has the capacity to introduce, accumulate, and disperse energy to the system. Depending on the functional circumstances, the system may vary its parameters. This paper seeks to explain the designing of an Active Suspension System for heavy vehicles in the form of a case study and is focused on three methodological approaches: Proportional Integral Derivative control, Linear Quadratic Regulator control, and chattering free Sliding Mode Control. The findings should make an important contribution to the field of automation and control engineering. The upshots are also accentuated to evaluate the performances of control designs.
Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [19207]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste