Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The Use of Animal Metaphors to Reveal Beliefs of Grade Three Namibian Learners Who Experienced Mathematics Learning Difficulties During the COVID-19 Pandemic

Hamukwaya Shemunyenge Taleiko; Jatileni Cloneria Nyambali

The Use of Animal Metaphors to Reveal Beliefs of Grade Three Namibian Learners Who Experienced Mathematics Learning Difficulties During the COVID-19 Pandemic

Hamukwaya Shemunyenge Taleiko
Jatileni Cloneria Nyambali

Tätä artikkelia/julkaisua ei ole tallennettu UTUPubiin. Julkaisun tiedoissa voi kuitenkin olla linkki toisaalle tallennettuun artikkeliin / julkaisuun.

Springer
doi:10.1007/978-3-031-13927-7_15
URI
https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-13927-7_15
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022121671978
Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [19207]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste