Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The Use of Animal Metaphors to Reveal Beliefs of Grade Three Namibian Learners Who Experienced Mathematics Learning Difficulties During the COVID-19 Pandemic

Jatileni Cloneria Nyambali; Hamukwaya Shemunyenge Taleiko

The Use of Animal Metaphors to Reveal Beliefs of Grade Three Namibian Learners Who Experienced Mathematics Learning Difficulties During the COVID-19 Pandemic

Jatileni Cloneria Nyambali
Hamukwaya Shemunyenge Taleiko
Katso/Avaa
The Use of Animal Metaphors to Reveal Beliefs.pdf (540.4Kb)
Lataukset: 

Springer
doi:10.1007/978-3-031-13927-7_15
URI
https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-13927-7_15
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022121671978
Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [27094]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste