Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ohjauksen tavoitteet ja merkitykset valtiopäiväkeskustelussa vuosina 1967–1998: Aktantiaalinen analyysi

Kalalahti Mira; Varjo Janne

Ohjauksen tavoitteet ja merkitykset valtiopäiväkeskustelussa vuosina 1967–1998: Aktantiaalinen analyysi

Kalalahti Mira
Varjo Janne

Tätä artikkelia/julkaisua ei ole tallennettu UTUPubiin. Julkaisun tiedoissa voi kuitenkin olla linkki toisaalle tallennettuun artikkeliin / julkaisuun.

Suomen kasvatustieteellinen seura
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2022021619567
Tiivistelmä

Opinto- ja uraohjaus on ollut mukana kaikissa keskeisissä peruskoulua koskevissa koulutuspoliittisissa valtiopäiväkeskusteluissa. Metodisena työkaluna käyttämämme greimaslaisen aktanttimallin mukaisen tarinamuodon avulla nostamme esille valtiopäiväkeskustelun draamallista ulottuvuutta, joka auttaa tunnistamaan opinto- ja uraohjausta koskevien ongelmanmäärittelyjen ulottuvuuksia ja toimija-asetelmia.

Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [19207]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste