dc.contributor.author | Jerker Polso | |
dc.contributor.author | Anssi Roiha | |
dc.date.accessioned | 2023-01-03T03:31:44Z | |
dc.date.available | 2023-01-03T03:31:44Z | |
dc.identifier.uri | https://www.utupub.fi/handle/10024/173970 | |
dc.description.abstract | <p>Eriyttäminen voidaan käsittää joko kapeasti ainoastaan opetuksen
tukikeinoiksi tai laaja-alaisesti opetuksen kokonaisvaltaiseksi
lähestymistavaksi, jossa jo ennakolta huomioidaan oppilaiden erilaiset
tarpeet. Tässä puheenvuorossa tarkastelemme eriyttämisen
määritelmiä ja avaamme omaa näkemystämme eriyttämisestä. Käymme
läpi aikaisempia eriyttämismalleja ja esittelemme lyhyesti oman Viiden
O:n mallimme, joka pyrkii olemaan laaja-alainen käytännön työkalu
eriyttämisen käsitteellistämiseen ja toteuttamiseen.</p> | |
dc.language.iso | fi | |
dc.publisher | Niilo Mäki instituutti | |
dc.title | Eriyttämiseen tarvitaan laajempaa näkökulmaa | |
dc.identifier.url | https://bulletin.nmi.fi/wp-content/uploads/2021/01/eriyttaminen_laajempaa_nakokulmaa.pdf | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi-fe2021042825817 | |
dc.relation.volume | 30 | |
dc.contributor.organization | fi=opettajankoulutuslaitos Turku|en=Dep. of Teacher Education Turku| | |
dc.contributor.organization-code | 2604201 | |
dc.converis.publication-id | 50556368 | |
dc.converis.url | https://research.utu.fi/converis/portal/Publication/50556368 | |
dc.format.pagerange | 93 | |
dc.format.pagerange | 102 | |
dc.identifier.jour-issn | 2342-9046 | |
dc.okm.affiliatedauthor | Roiha, Anssi | |
dc.okm.discipline | 515 Psychology | en_GB |
dc.okm.discipline | 515 Psykologia | fi_FI |
dc.okm.discipline | 516 Educational sciences | en_GB |
dc.okm.discipline | 516 Kasvatustieteet | fi_FI |
dc.okm.internationalcopublication | not an international co-publication | |
dc.okm.internationality | Domestic publication | |
dc.okm.type | B1 Non-refereed journal articles | |
dc.publisher.country | Finland | en_GB |
dc.publisher.country | Suomi | fi_FI |
dc.publisher.country-code | FI | |
dc.relation.ispartofjournal | Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti | |
dc.relation.issue | 4 | |
dc.year.issued | 2020 | |