Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 1. Kirjat ja opinnäytteet
  • Kandidaatin tutkielmat (rajattu näkyvyys)
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 1. Kirjat ja opinnäytteet
  • Kandidaatin tutkielmat (rajattu näkyvyys)
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Social Media and SMEs: Benefits, Challenges, and Strategies

Martio, Mona (2024-05-22)

Social Media and SMEs: Benefits, Challenges, and Strategies

Martio, Mona
(22.05.2024)
Katso/Avaa
Martio_Mona_opinnayte.pdf (319.1Kb)
Lataukset: 

Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
suljettu
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2024060443866
Tiivistelmä
Social media has emerged as a powerful marketing and business tool. For small and medium- sized enterprises (SMEs), there are diverse possibilities in adopting and utilizing social media. This thesis discusses the benefits and challenges of social media for SMEs, as well as social media strategies, critical success factors (CSFs) and key performance indicators (KPIs).
The findings indicate a strong connection between social media use and SME performance, as it positively impacts factors such as entrepreneurial orientation, as well as brand awareness and loyalty. SMEs face challenges because of their lack of resources and the uncontrollability of social media. To successfully utilize social media, SMEs must have a clearly defined strategy, based on which they can determine relevant CSFs and KPIs.
 
Sosiaalisesta mediasta on tullut tehokas markkinoinnin ja liiketoiminnan työkalu. Pienillä ja keskisuurilla yrityksillä (pk-yritykset) on monipuolisesti mahdollisuudeksia sosiaalisen median käyttöönotossa ja hyödyntämisessä. Tässä kandidaatintutkielmassa käsitellään sosiaalisen median etuja ja haasteita pk-yrityksille sekä sosiaalisen median strategioita, kriittisiä menestystekijöitä (CSF:t) ja KPI-mittareita.
Tulokset osoittavat vahvan yhteyden sosiaalisen median käytön ja pk-yritysten suorituskyvyn välillä, sillä se vaikuttaa positiivisesti esimerkiksi yrittäjyyssuuntautuneisuuteen sekä bränditietoisuuteen ja -uskoisuuteen. Toisaalta pk-yritykset kohtaavat haasteita erityisesti resurssien puutteen ja sosiaalisen median hallitsemattomuuden vuoksi. Hyödyntääkseen sosiaalista mediaa menestyksekkäästi pk-yrityksillä on oltava selkeästi määritelty strategia, jonka pohjalta ne voivat määrittää asiaankuuluvat CSF:t ja KPI-mittarit.
 
Kokoelmat
  • Kandidaatin tutkielmat (rajattu näkyvyys) [966]

Samankaltainen aineisto

Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.

  • Job-strain and well-being among Finnish social workers: exploring the differences in occupational well-being between child protection social workers and social workers without duties in child protection 

    Hämäläinen J.; Baldschun A.; Rantonen O.; Töttö P.; Salo P.
    <p>Work-related mental distress and its impact on employees’ working life is a mounting issue among Finnish social workers. This article focuses on identifying the factors associated with child welfare social workers’ ...
  • Sleepless due to social media? Investigating problematic sleep due to social media and social media sleep hygiene 

    Anushree Tandon; Amandeep Dhir; Puneet Kaur; Matti Mäntymäki
    Emergent research suggests that "fear of missing out" (FoMO)-driven nocturnal use of social media may result in sleep disturbances and adversely influence quality of sleep. Previous research in this area primarily focused ...
  • Guilt, shame, emotion regulation, and social cognition: Understanding their associations with preadolescents' social behavior 

    Roos, Sanna
    Turun yliopiston julkaisuja. Sarja B, Humaniora : 393 (Turun yliopisto, 07.11.2014)
    In this thesis, two negatively valenced emotions are approached as reflecting children’s self-consciousness, namely guilt and shame. Despite the notable role of emotions in the psychological research, empirical research ...

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste