Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 1. Kirjat ja opinnäytteet
  • Kandidaatin tutkielmat (rajattu näkyvyys)
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 1. Kirjat ja opinnäytteet
  • Kandidaatin tutkielmat (rajattu näkyvyys)
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sosiaalisen median muotivaikuttajien rooli kuluttajan ostopäätöksessä

Lehtonen, Emmi (2024-06-11)

Sosiaalisen median muotivaikuttajien rooli kuluttajan ostopäätöksessä

Lehtonen, Emmi
(11.06.2024)
Katso/Avaa
kanditutkielma.pdf (424.7Kb)
Lehtonen_Emmi_kandin tiivistelmä.pdf (51.56Kb)
Lataukset: 

Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
suljettu
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2024062558066
Tiivistelmä
Kandidaatintiyö käsittelee sosiaalisen median muotivaikuttajien roolia kuluttajan ostopäätöksessä käyttäen apuna ostoprosessia. Kandidaatintyössä selviää, että muotivaikuttajien rooli on positiivinen sekä negatiivinen.
Kokoelmat
  • Kandidaatin tutkielmat (rajattu näkyvyys) [966]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste