Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 1. Kirjat ja opinnäytteet
  • Kandidaatin tutkielmat (rajattu näkyvyys)
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 1. Kirjat ja opinnäytteet
  • Kandidaatin tutkielmat (rajattu näkyvyys)
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Onnistuneen kehittämisprojektin menetelmät videopeliteollisuudessa

Taipalharju, Jussi (2025-02-11)

Onnistuneen kehittämisprojektin menetelmät videopeliteollisuudessa

Taipalharju, Jussi
(11.02.2025)
Katso/Avaa
Taipalharju_Jussi_opinnayte.pdf (1.026Mb)
Lataukset: 

Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
suljettu
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2025021412083
Tiivistelmä
Videopelit ovat tietojärjestelmiä, joiden käyttäjien tarpeet poikkeavat huomattavasti perinteisiin yrityskäyttöön suunnattuihin järjestelmiin liittyvistä asiakastarpeista. Tutkielma käsittelee videopelien luonnetta tietojärjestelminä ja sitä kautta niiden käyttöä selittäviä tekijöitä asiakkaan näkökulmasta. Pelialalla toimivan yrityksen näkökulmasta taas tutkitaan onnistuneen kehittämisprojektin vaatimuksia ja menetelmiä. Kirjallisuuden pohjalta tehdään johtopäätöksiä siitä, minkälaiset menetelmät tarjoavat peliprojekteille parhaat edellytykset loppukäyttäjien tarpeita vastaavan tuotteen kehittämiseen.
Kokoelmat
  • Kandidaatin tutkielmat (rajattu näkyvyys) [1074]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste