Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Risky service experience? The role of risk in B2B customer journeys

Panina, Ekaterina; Jaakkola, Elina; Terho, Harri

Risky service experience? The role of risk in B2B customer journeys

Panina, Ekaterina
Jaakkola, Elina
Terho, Harri
Katso/Avaa
Risky service experience.pdf (320.3Kb)
Lataukset: 

Edward Elgar Publishing
doi:10.4337/9781035300198.00026
URI
https://doi.org/10.4337/9781035300198.00026
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2025082789804
Tiivistelmä

Although many prominent contemporary service contexts involve a high sense of risk for the customer, existing research on customer experience has seldom addressed risk. This chapter charts and examines the role of risk in service experience, focusing on B2B customer journeys that encompass purchase and usage processes by multiple individuals. By integrating the conceptual elements of B2B customer experience with three alternative viewpoints on risk, the chapter systematically examines how risk is connected with and may affect experiences, building towards a research agenda. These contributions support future empirical and conceptual research on risk in the context of service and customer experience.

Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [27094]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste