Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Esseen itsearviointi oppimisen tueksi

Tuijula Tiina; Massinen Hannele

Esseen itsearviointi oppimisen tueksi

Tuijula Tiina
Massinen Hannele
Katso/Avaa
Esseen itsearviointi oppimisen tueksi.pdf (3.890Mb)
Lataukset: 

Yliopistopedagogiikan asiantuntija- ja yhteistyöverkosto Peda-forum
URI
https://lehti.yliopistopedagogiikka.fi/2023/12/22/esseen-itsearviointi-oppimisen-tueksi/
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2025082791174
Tiivistelmä

Tässä artikkelissa selvitetään, minkä tasoista reflektiota on löydettävissä avoimen yliopiston kasvatustieteen opiskelijoiden kirjoittamista esseiden itsearvioinneista ja miten itsearvioinnin kirjoitusohjetta voisi jatkossa kehittää edistämään oppimista. Tulosten perusteella ohjeistukseen on hyvä lisätä kysymyksiä, jotka ohjaavat opiskelijoiden reflektiota kohdentumaan kaikille reflektiotasoille sekä pohtimaan opiskeluprosessin aikaisia tunteita, sisältötavoitteita sekä omaa ammatillisuutta ja kehittymistä. Opettajan palaute itsearvioinnista nousi esiin yhtenä kehittämiskohteena.

Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [27094]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste