Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • 3. UTUCris-artikkelit
  • Rinnakkaistallenteet
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Assessment and National Exams in Social Studies and Social Sciences

Löfström Jan; Rosenlund David; Weber Birgit

Assessment and National Exams in Social Studies and Social Sciences

Löfström Jan
Rosenlund David
Weber Birgit
Katso/Avaa
6594 _ Löfström et al. _ Editorial.pdf (106.5Kb)
Lataukset: 

Sowi-Online e.V. Bielefeld University
doi:10.11576/jsse-6594
URI
https://doi.org/10.11576/jsse-6594
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on:
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2025082787818
Tiivistelmä

In the Introduction are outlined some central questions relating to why there has been increased interest toward assessment, evaluation and testing in educational policy in the last 30 years, and what effect this may have had on pedagogy. In the Introduction attention is drawn to the both negative and positive potential that there is in the new emphasising of student assessment.

Kokoelmat
  • Rinnakkaistallenteet [27094]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste