Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa 1. Kirjat ja opinnäytteet

Aineistot 6924-6943 / 10541

      Asiasana
      pehmeä informaatio, kova informaatio, luottokelpoisuus, B2B-hyödykekauppa [1]
      peitetoiminta, valeosto, poliisi, järjestäytynyt rikollisuus, piilopoliisi [1]
      peittokoodi, algebra, algebrallinen geometria, algoritmi, kommutatiivinen algebra, polynomi, ihanne, symbolidynamiikka [1]
      peittokoodit, identifioivat koodit, paikallistavat-dominoivat koodit, lokaalisti identifioivat koodit, lokaalisti paikallistavat-dominoivat koodit [1]
      pelaaminen, videopelit, unelmat, arki, toimijuus, eskapismi, identiteetti, teemahaastattelu, pelitutkimus, folkloristiikka [1]
      Pelasta pörriäinen -kampanja, pölyttäjähyönteiset, pölyttäjäkato, ympäristöjulkisuus, ympäristöviestintä, ympäristöongelma, yhteiskunnallinen ympäristötietoisuus, Yleisradio, sosiaalinen konstruktionismi [1]
      peli, ohjaus, Steam Deck, pelisuunnittelu, pelinohjaus, game [1]
      pelikulttuuri, nostalgia, retropelaaminen, suunniteltu vanhentaminen, asiantuntijahaastattelu, uusvanha [1]
      pelillistäminen, erityisopetus, yläkoulu [1]
      pelillistäminen, eriyttäminen, motivaatio [1]
      pelillistäminen, hyötypeli, histologia [1]
      Pelillistäminen, ilmastopalvelusovellus, käyttäjälähtöinen suunnittelu [1]
      Pelillistäminen, nuorten vaalit, digitaalisuus, demokratiakasvatus [1]
      pelillistäminen, pelillistämisen elementit, verkkokauppa, asiakkaan sitouttaminen [1]
      Pelillistäminen, pelillisyys, motivaatio, koululiikunta, heittäminen [1]
      pelillistäminen, pelillisyys, suunnittelu, pelisuunnittelu, toimintatutkimus, metodi, menetelmät, ohjeistus, ohjelmistokehitys [1]
      Pelillistäminen, verkkoyhteisö, itseohjautuvuusteoria, motivaatio, kiipeily [1]
      pelillisyys, pakohuonepelit, lääketieteen opetus [1]
      pelit, peliteollisuus, modit, modaus, verkkoyhteisöt [1]
      peliteoria, Nashin tasapaino, lineaarinen optimointi [1]