Selaus asiasanan mukaan kokoelmassa 1. Kirjat ja opinnäytteet

Aineistot 1167-1186 / 12177

      Asiasana
      avoin tehtävä, avoin lähestymistapa, ongelmanratkaisu, opettaminen [1]
      avoin valtimotiehyt, synnynnäinen rakenteellinen sydänvika, lapsipotilas, riskitekijät, ennuste [1]
      avoin yliopisto, opintomotiivit, opiskelijaryhmät, sosiaalitaustat, aikuiskoulutus, avoin yliopisto-opetus [1]
      Avointen lähteiden tiedustelu, OSINT, yksityisyyden suoja, tietosuoja, GDPR [1]
      avolaitokset, työsiirtola, vankityö, arkistot, asiakirjat, elinkaari, valta [1]
      avoliitto, avopuoliso, avoleski, avoliittolaki, nimiperiaate, yhteisomistusolettama, tasaosuusolettama, hyvitys, perusteettoman edun palautus, avustus, jäämistösuunnittelu, testamentti, henkivakuutus [1]
      avunanto rikokseen, kirjanpitorikos, laillisuusperiaate, osallisuus rikokseen, rikoksen tekijät, rikoskumppanuus, rikoslaki, rikosoikeudellinen vastuu, rikosoikeus, rikostunnusmerkistö, talousrikokset, velallisen rikokset, veropetos [1]
      avvittring, föravtal om avvittring, giftorätt, äktenskapsförord, äktenskapsrättsligt förmögenhetssystem [1]
      Azazelin Tähti, Johannes Nefastos, länsimainen esoteria, teosofia, satanismi, absoluuttinen tieto, retoriikka, uskontotiede [1]
      B-solulymfoomat, immunoterapiat, vasta-ainelääkkeet, CAR-T-soluterapiat, CAR-NK-soluterapiat [1]
      B2B customer experience, B2B customer journey, cyber security [1]
      B2B ostaminen, ostokokemus, verkkokaupan kehittäminen [1]
      B2B sisältömarkkinointi, digitaalinen sisältömarkkinointi [1]
      B2B, asiakaskokemus, monikanavainen viestintä [1]
      B2B, liidi, laadukkaan liidin jalostusprosessi, markkinointiautomaatio [1]
      B2B-asiakaskokemus, asiakaskokemus, B2B-ostokäyttäytyminen, asiakaspolku, ICT [1]
      B2B-asiakaskokemus, asiakaspolku, kosketuspiste, tietointensiiviset liiketoiminnan palvelut, KIBS [1]
      B2B-ostotiimit, B2B-ostoprosessi, digitaalinen sisältömarkkinointi, ostokokemuksen kehittäminen [1]
      B2B-vaikuttajamarkkinointi, ajatusjohtajuus, digitaalinen sisältömarkkinointi, sosiaalisen median markkinointi, ostokäyttäytyminen, markkinoinnin mittaaminen [1]
      B2B-verkkokauppa, B2B-asiakaspolku, konversio, konversioaste, konversio-optimointi [1]