Hae
Aineistot 1-3 / 3
Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen asiantuntijapalveluorganisaatiossa : Tapaus Veritas Eläkevakuutus
(Turun yliopisto, 2018-01-10)
Asiakkaan kokema arvo on kriittinen tekijä asiantuntijapalveluorganisaatiossa, joka täyttyessään johtaa kestävään kilpailuetuun ja yrityksen menestykseen (Woodruff 1997, 142). Veritas Eläkevakuutus Oy on tutkielman ...
Ilmiöiden leviäminen sosiaalisessa mediassa
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2017-01-23)
Sosiaalinen media kasvattaa suosiotaan ihmisten välisessä kommunikaatiossa ja käyttäjien määrä on kasvanut viimeisten vuosien aikana. Ihmiset säätelevät itse vastaanottamaansa ja tuottamaansa materiaalia, ja sitä kutsutaan ...
Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen asiantuntijapalveluorganisaatiossa : Tapaus Veritas Eläkevakuutus
(Turun yliopisto, 2018-01-10)
Asiakkaan kokema arvo on kriittinen tekijä asiantuntijapalveluorganisaatiossa, joka täyttyessään johtaa kestävään kilpailuetuun ja yrityksen menestykseen (Woodruff 1997, 142). Veritas Eläkevakuutus Oy on tutkielman ...