Hae
Aineistot 1-10 / 11
Sisäisesti vahva. Sisäisten suhteiden dynamiikka markkinaorientoituvassa yrityksessä: markkinoinnin, myynnin ja viestinnän vuorovaikutus
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2021-11-19)
Markkinaorientaation kehittäminen on yrityksen menestystekijä ja toimiva yhteistyö sen edellytys. Miksi siinä onnistutaan joskus paremmin, joskus huonommin? Tämä laadullinen tutkimus tuo lisäymmärrystä siitä, miten ...
Onko sen pakko olla mersu? : Automerkkifoorumien verkkokeskustelut markkinatiedon lähteenä
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2018-08-20)
Sosiaalinen media on viime vuosina tullut keskeiseksi osaksi vallitsevaa kulutuskulttuuria ja -prosesseja ja muokannut yhä useamman yrityksen markkinointiympäristöä. Markkinoijan näkökulmasta varsin kiinnostavana sosiaalisen ...
Myyjän toiminnan laatu kuluttajapalvelujen myyntikohtaamisessa - ostajan näkökulma myyjän suoritusarviointiin
(Turun yliopisto, 2013-09-20)
Customer Experience Management in Business Markets : Strategic Roles of Target Experiences
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2022-09-09)
Customer experience management (CXM) has the potential to be one of the most important tools for business-to-business (B2B) firms responding to the increased commoditization of goods and services. CXM holistically extends ...
Emotional persuasion in advertising – analyzing dialectal language, visual images and their interplay in TV commercials
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 2022-05-13)
Emotions are gaining ever more traction in marketing research and researchers now broadly recognize the benefits of emotional persuasion. Marketing scholars have become interested in emotions as an aspect of consumer ...
Marketing Corporate Debt
(Turun yliopisto, 2012-11-16)
The Impact of CRM System Development on CRM Acceptance
(Turun yliopisto, 2013-04-19)
Resource access and creation in networks for service innovation
(Turun yliopisto, 2014-11-21)