Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • In English
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Näytä aineisto 
  •   Etusivu
  • Turun yliopisto
  • Opinnäytetöiden tiivistelmät (ei kokotekstiä)
  • Näytä aineisto
  •   Etusivu
  • Turun yliopisto
  • Opinnäytetöiden tiivistelmät (ei kokotekstiä)
  • Näytä aineisto
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analysis of value drivers behind CRM adoption projects in financial services industry

Rubinstein, Igor (2011-05-30)

 
Tweet refworks
 

Aineistoon ei liity tiedostoja.


Rubinstein, Igor
30.05.2011
Näytä kaikki kuvailutiedot

Kuvaus

siirretty Doriasta
Tiivistelmä
This research is focused on deriving framework for the value thought for from the Customer Relationship Management system adopted by an enterprise operating in the financial services industry. It will analyze existing academic work to derive a conceptual value model, while applying secondary industry specific case studies provided by the CRM vendors to check the validity and commonality of these drivers. Furthermore this work locates the variances and correlation between value thought for from CRM system, scope of enterprise operations and size of the enterprise.
Kokoelmat
  • Opinnäytetöiden tiivistelmät (ei kokotekstiä) [6016]

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste
 

 

Tämä kokoelma

JulkaisuajatTekijätNimekkeetAsiasanatTiedekuntaLaitosOppiaineYhteisöt ja kokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Turun yliopiston kirjasto | Turun yliopisto
julkaisut@utu.fi | Lähetä palautetta | Tietosuoja | Saavutettavuusseloste