Viimeksi syötetyt
Aineistot 42481-42500 / 44839
-
On the interface between accounting and modern information technology
Turun kauppakorkeakoulu. Sarja A : 13:2009 (Turun yliopisto, 2009) -
Customer information usage and its effect on seller company's customer performance in business-to-business markets : an empirical study
Turun kauppakorkeakoulun julkaisuja. Sarja A : 6:2008 (Turun yliopisto, 2008) -
IT-ulkoistuksen asiakas-toimittajasuhteen johtaminen: Palveluyhteistyö kuntien konesaliulkoistuksessa
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 27.08.2015)Suomen kunnat ovat viime vuosina keskittäneet IT-palveluidensa tuotantoa erilaisin yhteistyöjärjestelyin, joista yksi toteutustapa on kuntaomisteisen osakeyhtiön perustaminen. Turun seudulla Kuntien Tiera Oy tuottaa palveluja ... -
Atk-avusteinen tilintarkastus: mahdollisuudet ja haasteet Case-yritys x
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 27.08.2015)Suuri osa tilintarkastuksessa hyödynnettävästä informaatiosta on nykyään tallennettuna asiakasyritysten tietojärjestelmiin. Atk-avusteinen tilintarkastus tarkoittaa asiakkaan tietojärjestelmistä poimitun aineiston hyödyntämistä ... -
Ei tiäl kiännet eikä viännet. Ensi tavun ää-vokaalin difongiutuminen Hollolan murreryhmän vanhoissa pitäjänmurteissa
(Turun yliopisto, 27.08.2015)Olen tutkimuksessani Ei tiäl kiännet eikä viännet selvittänyt kaakkoishämäläiseen Hollolan murreryhmään kuuluvien vanhojen pitäjänmurteiden (Hollolan, Nastolan, Heinolan, Asikkalan, Lammin, entisen Koski Hl:n, Kärkölän ja ... -
THE ROLE OF CULTURAL AWARENESS IN BUILDING CHINESE HEALTH FOOD BRANDS Using Netnography in Searching Cultural Arguments to Be Used for Marketing Health Foods in China
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 26.08.2015) -
Pienet ja keskisuuret leipomot ketjuuntuneen päivittäistavarakaupan yhteistyökumppaneina
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 26.08.2015)Suomen päivittäistavarakaupasta on viime vuosikymmenten saatossa muodostunut ympäristön muutostekijöiden muokkaamana nykyisenlainen. Kaupat ovat siirtyneet tukku-vähittäiskauppamallista harjoittamaan tehokasta ketjuliike ... -
Kanta-asiakasohjelmien tulevaisuuden näkymät : Erityistarkastelussa PINS-etuohjelma ja Suomen Lähikauppa
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 26.08.2015)Kanta-asiakasohjelmat ovat erittäin suosittuja ympäri maailmaa, ja erityisesti Suomessa kyseiset markkinat ovat mittavat. Ohjelmien suosio selittyy yritysten asiakkaiden kannattavuusjakaumalla, sillä pieni osa yrityksen ... -
Market anomalies and tactical asset allocation: Utilising market anomalies in multiple asset class portfolios with the Black−Litterman model
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 26.08.2015)This thesis discusses the basic problem of the modern portfolio theory about how to optimise the perfect allocation for an investment portfolio. The theory provides a solution for an efficient portfolio, which minimises ... -
The new era of customer experience in the omni-channel environment of a communication service provider
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 26.08.2015)This study discusses the evolution of an omni-channel model in managing customer experience. The purpose of this thesis is to expand the current academic literature available on omni-channel and offer suggestions for ... -
Johdon tehtävien merkitys muutosprosessin toteuttamisessa työntekijöiden kokemana - Case: Forssan seudun hyvinvointikuntayhtymä
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 26.08.2015)Sosiaali- ja terveyspalveluiden järjestämisessä Suomessa ollaan muutoksen äärellä. Muutoksilla pyritään palvelujen saatavuuden ja saavutettavuuden turvaamiseen sekä lähipalveluiden varmistamiseen. Nämä muutokset haastavat ... -
Korkojen vähennysoikeus elinkeinoverotuksessa
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 26.08.2015)Tutkielmani käsittelee elinkeinoverolain mukaista korkojen vähennysoikeuden rajoitussäännöstä. Yritykset toimivat nykyään yhä enenevissä määrin kansainvälisessä ympäristössä. Yritystoiminta on globaalia, mutta verotus ... -
Ympäristökustannusten hallinta osana tuotekehitystä
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 26.08.2015)Kasvava määrä yrityksiä on siirtynyt kohti vastuullisempaa tai kestävämpää liiketoimintamallia ottaessaan käyttöönsä ympäristöstrategioita ja kehittäessään ympäristöystävällisempiä tuotteita. Tällaisten tuotteiden kehittäminen ... -
Shirshovin lause PI-algebroissa
(Turun yliopisto, 26.08.2015)Tässä työssä esitetään venäläisen matemaatikon A.I. Shirshovin teorioita ja tuloksia sanojen kombinatoriikasta. Lisäksi näytetään miten ne soveltuvat PI-algebrojen maailmaan. Shirshovin tuloksia tarkasteltaessa käsitellään ...avoin -
The transforming network of a foreign company operating in Mongolia. Case: A Finnish firm in Mongolia
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 25.08.2015)In the globalising business environment ever fewer market areas remain unknown. Mongolia is yet only considered as an isolated strip between two power states. The purpose of this study is to put Mongolia on the map ... -
Guidelines for small embedded system companies aiming to enter the space industry
University of Turku Technical Reports : 7 (University of Turku, Technology Research Center, 25.08.2015)This guide summarizes useful information about the European Space Agency (ESA), the European space industry, the ECSS standards and product assurance for small and medium enterprises that are aiming to enter the ... -
3D Mesh Simplification. A survey of algorithms and CAD model simplification tests
University of Turku Technical Reports : 3 (University of Turku, Technology Research Center, 15.08.2015)Simplification of highly detailed CAD models is an important step when CAD models are visualized or by other means utilized in augmented reality applications. Without simplification, CAD models may cause severe ... -
Organisaatiokulttuurin merkitys CRM-strategian onnistumisessa: tapaustutkimus
(Turun yliopisto. Turun kauppakorkeakoulu, 28.08.2015)Internetin yleistyminen on tuonut asiakkaalle mahdollisuuden vertailla tarjontaa ja keskittää ostovoimaansa haluamallaan tavalla. Nykyasiakkaan on helppo vaihtaa kilpailijalle niin halutessaan ja nykyasiakas onkin entistä ... -
Kilpailijayhteistyö suomalaisten korkeakoulujen kansainvälisessä markkinoinnissa
(25.08.2015)avoin